Loading...

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار در ترکیه |سرمایه گذاری خارجی

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار در ترکیه |سرمایه گذاری خارجی
يكشنبه 27 فروردین 1402 مهدی رمضانی مقدم 394 0 توسعه کسب و کار در ترکیه یک استراتژی است که برای یافتن چشم اندازهای جدید و پرورش آنها برای کمک به رشد کسب و کار استفاده می شود.

هر کسی که در توسعه تجارت در ترکیه کار می کند می داند که توضیح دادن آن می تواند دشوار باشد. اگر کسی از شما بپرسد که برای امرار معاش چه کار می ‌کنید و شما بگویید « توسعه کسب ‌و کار » ، احتمالاً نگاهی متعجب خواهید داشت. بنابراین اگر درک کاملی از توسعه کسب و کار ندارید ، نگران نباشید چراکه شما تنها نیستید. بهترین راه برای درک  مشاور توسعه کسب و کار این است که آن را به قطعات واضح تقسیم کنید. به خواندن ادامه دهید تا توسعه کسب و کار را در تمام جنبه های آن کشف کنید ، از جمله نحوه ایجاد یک استراتژی توسعه کسب و کار.

مهدی رمضانی مقدم ، برندینگ ، برندسازی و فرانچایز ، می توانند در زمینه توسعه کسب و کار در ترکیه به شما مشاوره دهند و فرصت ها و مدل های کسب  درآمد را در ترکیه  در بیزینس شما ، پیاده سازی کنند، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

تعریف و تغییرات توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار در ترکیه یک استراتژی است که برای یافتن چشم اندازهای جدید و پرورش آنها برای کمک به رشد کسب و کار استفاده می شود. به گفته فوربس ، توسعه کسب و کار « ایجاد ارزش بلند مدت برای یک سازمان از مشتریان ، بازارها و روابط است ». این یک تعریف ساده شده است ، و هنوز با مانعی در تلاش برای احاطه کردن طیف وسیعی از مسئولیت هایی که در توسعه کسب و کار وجود دارد ، مواجه است. هر تلاشی که در توسعه کسب و کار انجام می شود، فعالیتی است که به بهتر شدن یک کسب و کار کمک می کند. اما می توان استدلال کرد که این تعریف هر عمل هر کارمند را توصیف می کند.

بنابراین، چه چیزی توسعه کسب و کار را متفاوت می کند ؟

ساده ترین راه برای درک توسعه کسب و کار در ترکیه ، این است که به آن به عنوان چتری نگاه کنیم که برای بهبود همه بخش های دیگر کار می کند. اگرچه توسعه کسب و کار در ترکیه ،  فروش نیست ، اما به بهبود فروش کمک می کند. این بازاریابی نیست، اما بازاریابی را بهبود می بخشد.

فروش در مقابل توسعه کسب و کار

وقتی نوبت به توسعه فروش می رسد ، تمرکز مهم تری بر تحقیق و شناسایی سرنخ ها و تحت فشار قرار دادن آنها در فرآیند فروش برای بستن یک معامله است. توسعه کسب ‌و کار شامل یافتن راه‌ های جدید برای رشد و ایجاد مشارکت ‌هایی است که می ‌تواند به باز کردن درها به بازارها و فرصت ‌های تازه کمک کند.

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار در ترکیه

توسعه کسب و کار جدید چیست ؟

توسعه کسب و کار جدید به این معنی است که یک شرکت موجود در حال توسعه برنامه ای برای معرفی یک محصول یا خدمات جدید تحت یک مدل کسب و کار جدید در یک بازار نسبتا ناشناخته است. این با توسعه کسب و کار هماهنگ است زیرا به دنبال گسترش و ایجاد درآمد بیشتر برای شرکت است. عنوان خاص خود را دارد زیرا می تواند رویکردی رادیکال و مخاطره آمیز باشد.

 

بر خلاف توسعه عادی کسب و کار ، توسعه کسب و کار جدید ، شرکت را به خارج از منطقه آسایش خود می برد و تاکتیکی را امتحان می کند که قبلاً آن را انجام نداده است.

نمایندگان توسعه کسب و کار و نقش آنها

کارمندانی که برای بخش توسعه کسب و کار در ترکیه شما کار می کنند ، نمایندگان توسعه کسب و کار یا نامیده می شوند. آنها تقریباً با تمام بخش های شما کار می کنند ، زیرا آنها استراتژی ها ، اهداف ، چشم اندازها و تاکتیک های جدید را برای شرکت شما جستجو و اجرا می کنند. از آنجایی که آنها با افراد زیادی کار می کنند و دارای مجموعه مهارت های متنوعی هستند ، آنها باید با تجربیات و کیفیت های خاص پای میز مذاکره بیایند.

با توجه به دامنه وسیع مسئولیت ها ، فهرست کردن تمام فعالیت هایی که در توسعه کسب و کار انجام می شود غیرممکن است. با این اوصاف ، در اینجا وظایف کلیدی که تیم توسعه کسب و کار در ترکیه شما احتمالاً روی آنها تمرکز خواهد کرد وجود دارد :

  • تحقیق در مورد روندهای صنعت ، تاریخچه شرکت ، رقبا و چشم اندازها
  • نقشه برداری سهامداران
  • شناسایی فرصت های رشد
  • استراتژی های طوفان فکری
  • در حال آزمایش کردن
  • تولید سرب و صلاحیت
  • اکتشاف
  • مدیریت پروژه بین بخشی
  • مدیریت مشارکت
  • تحلیل داده ها

استراتژی توسعه کسب و کار

فعالیت های تیم توسعه کسب و کار حول اجرای یک استراتژی توسعه کسب و کار می چرخد. اما چگونه این استراتژی را ایجاد می کنید ؟ همه استراتژی ‌های  آنها با یک برنامه و اهداف شروع می ‌شوند که توسعه استراتژی توسعه کسب ‌و کار در ترکیه خود را با دنبال کردن مراحل زیر شروع کنید :

یک زمین آسانسور بسازید

برای هر طرحی ، به یک طرح مختصر 30 ثانیه ای نیاز دارید. آیا می خواهید مایل اضافی را طی کنید ؟ چندین طرح فروش بسازید و ببینید کدام یک موثرتر هستند. شما قادر خواهید بود در حین انجام تحقیقات بازار به طور همزمان طرح کنید. یک طرح آسانسور خلاصه ای از کارهایی است که کسب و کار شما انجام می دهد ، به چه کسانی خدمات می دهید و چگونه کسب و کار شما با رقبا متفاوت است. هدف آسانسور شما این است که گفتگو را در مورد اینکه چگونه می توانید به مشتریان خود خدمت کنید باز کنید. هنگام ساختن طرح خود ، در اینجا چند بهترین روش وجود دارد که باید دنبال کنید :

  • مختصر باشید
  • از زبان واضح استفاده کنید
  • خاص باشید
  • شامل یک فراخوان برای اقدام

اهداف هوشمند خود را فهرست کنید

این سیستم یک ابزار عالی برای اهداف توسعه کسب و کار است. اهداف  هوشمند آنهایی هستند که خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و به موقع هستند. به عنوان مثال ، یک هدف هوشمند خوب برای استراتژی توسعه کسب و کار می تواند نظیر این مثال باشد :

هدف من این است که با افزایش تعداد کارکنان خدمات مشتری از 10 به 15 نفر در سه سه ماهه آینده ، زمان پاسخگویی اولیه به مسائل مشتریان را بهبود بخشم.

با پیروی از سیستم هوشمند ، اهداف خود را با اهداف سایر بخش ‌ها هماهنگ می ‌کنید و مطمئن می ‌شوید که با منابع فعلی ‌تان قابل دستیابی هستند.

تجزیه و تحلیل سیستم توسعه کسب و کار در ترکیه را انجام دهید

تجزیه و تحلیل این سیستم مخفف نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدید ها است. این یک ابزار موثر برای توسعه کسب و کار است زیرا به شما کمک می کند تا زمینه های رشد خود را مشخص کنید. بهترین راه برای استفاده از این سیستم است که یک جنبه خاص از تجارت خود را برای تجزیه و تحلیل انتخاب کنید. هنگام انجام تجزیه و تحلیل سیستم توسعه کسب و کار در ترکیه ، این سوالات را در نظر داشته باشید :

  • خدمات و یا محصولات ما چه نیازهایی را برای مشتری برطرف می کند ؟
  • پیشنهاد ارزش ما چیست ؟
  • آیا موانعی در راه رسیدن به اهداف وجود دارد ؟

شما همچنین می توانید این را با یک بیانیه موقعیت یابی برای کمک به تحلیل خود جفت کنید. به عنوان مثال : اگر به دنبال راه ‌اندازی یک محصول جدید هستید، می‌ توانید ببینید که شرکت شما چه کارهایی را خوب انجام می ‌دهد ، چه کارهایی را ضعیف انجام می ‌دهد ، در کجا ممکن است فرصت‌ ها را از دست بدهد و چه شرکت ‌هایی ممکن است بهتر انجام دهند.

مخاطب خود را تعریف کنید

در مرحله بعد ، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید که این می تواند به شما کمک کند که چه کسانی را می خواهید به عنوان مشتریان بالقوه جدید جذب کنید. در حالی که می‌ خواهید مشخص کنید چه کسی را هدف قرار دهید ، از مشخص کردن آن ‌قدر خودداری کنید که بالقوه ‌تان تمام شود. شما می توانید این کار را انجام دهید :

  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • ایجاد پرسونا
  • شناسایی روندهای صنعت

تحقیقات بازار انجام دهید

برای تعیین اینکه رقبای شما چه کسانی هستند و مشتریان شما چه می خواهند و چه نیازهایی دارند تحقیق کنید. شما باید مشکلات مشتریان خود را بدانید و چگونه می توانید آنها را حل کنید. شما می توانید از طریق نظرسنجی مشتریان ، بینش ارزشمندی در مورد نیازهای مخاطبان خود به دست آورید. 80 درصد از شرکت هایی که شاهد رشد سال به سال هستند، از نظرسنجی ها برای جمع آوری داده های تجربه مشتری استفاده می کنند. در اینجا نکاتی برای ایجاد نظرسنجی وجود دارد :

  • هدف نظرسنجی خود را مشخص کنید
  • اطمینان حاصل کنید که سوالات شما بی طرفانه است
  • ارسال نظرسنجی از طریق کانال های مربوطه
  • آنها را کوتاه و دقیق نگه دارید

در پایان توجه داشته باشید که برای راه اندازی و توسعه کسب و کار در ترکیه حتما نیاز دارید که یک مشاور همراه شما باشد و شما را در این زمینه راهنمایی کند. مهدی رمضانی مقدم ، برندینگ ، برندسازی و فرانچایز ، می توانند در زمینه توسعه کسب و کار در ترکیه به شما مشاوره دهند و فرصت ها و مدل های کسب  درآمد را در ترکیه را آموزش دهند و در بیزینس شما ، پیاده سازی کنند، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

عمومی #مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار در ترکیه