Loading...

رشد سرمایه | رشد و توسعه سرمایه گذاری بلند مدت

رشد سرمایه | رشد و توسعه سرمایه گذاری بلند مدت
شنبه 29 بهمن 1401 مهدی رمضانی مقدم 197 0 رشد سرمایه برای افراد ثروتمند که با چشم ‌انداز بلندمدت سرمایه ‌گذاری می ‌کنند و از چرخش‌ ها و سقوط‌ های لحظه‌ ای منصرف نمی‌شوند اتفاق میفتد!

همه می خواهند پول شما را افزایش دهند. اما قبل از پرداختن به « چگونگی انجام این کار » ، بیایید در مورد این سؤال اساسی فکر کنیم که ثروتمند بودن چیست ؟ چگونه می توانیم ثروتمند شویم ؟ آیا تا به حال فکر کرده اید وجه اشتراک افراد ثروتمند چیست؟ این نگرش آنها نسبت به پول و البته کمی شانس است. افراد ثروتمند با چشم ‌انداز بلندمدت سرمایه ‌گذاری می ‌کنند و از چرخش‌ ها و سقوط‌ های لحظه‌ ای منصرف نمی‌شوند. ما چند تا از بهترین راه‌ ها را ارائه کرده‌ ایم که توسط آن می‌ توانید پول خود را به حداکثر پتانسیل خود برسانید، که البته بهتر است تحت نظر یک مشاور رشد سرمایه این کار صورت بگیرد.

جهت ارتباط با مجموعه میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

رشد سرمایه

به بدهی نه بگویید!

برای بسیاری از مردم ، بدهی مانند مرداب است. آنها سعی می کنند با گرفتن بدهی های بیشتر در مشکلات مالی عمیق تر بیشتری فرو بروند ، تا از بدهی های فعلی خود خارج شوند. در نهایت این عادت است که اهمیت دارد. عادتی را در خود ایجاد کنید که دیگر بدهی نخواهد داشت. برای بسیاری از ما ، این احتمالاً بزرگترین مانع برای ثروتمند شدن است. تا زمانی که آن کیسه سنگین بدهی را از روی دوش خود نگیرید ، حتی به سرمایه گذاری فکر نکنید. هنگامی که از بدهی خود خلاص شوید ، باید روی انباشتن نقدینگی مایع کار کنید تا برای هزینه های فوری خود کافی باشید. تنها پس از آن ، شما آماده سرمایه گذاری خواهید بود. به این ترتیب می توانید پول خود را بدون هیچ بدهی رشد دهید.

در سرمایه گذاری خود ثابت قدم باشید

یک فرد خوش خلق می تواند عاشق خوبی باشد اما سرمایه گذار خوبی نباشد. هیچ چیز مانند معایب بیش از حد سرمایه گذاری و سرمایه گذاری کم نیست. برای بسیاری از ما اینگونه عمل می کند و همه ما در مورد یک سرمایه گذاری خاص هیجان زده می شویم ، اهداف و رویاهای خود را در آن قرار می دهیم و بدون اینکه زمان کافی برای رشد به آن بدهیم ، دست هایمان را از آن جدا کنیم. این تمایل انسان برای شروع کاری بسیار تهاجمی و ترک آن در عرض چند ماه است ، خواه انجام تمرینات ، یادگیری زبان جدید یا سرمایه گذاری باشد. اما در صورت سرمایه گذاری ، این عادت منجر به از دست دادن مستقیم پول می شود. اگر می خواهید پول خود را افزایش دهید ، باید از چنین عادت هایی اجتناب کنید. که یکی از بهترین راهکار ها داشتن مشاور برای رشد سرمایه است.

همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید

هرگز در مورد سرمایه گذاری خاصی افراطی نباشید. در عوض ، به طور همزمان به روی طیف وسیعی از برنامه های سرمایه گذاری باز باشید. در اصطلاح سرمایه گذاری ، بیشتر به عنوان تنوع شناخته می شود. به بیان ساده ، به سرمایه گذار توصیه می کند که پول خود را در گزینه های متنوعی مانند املاک ، اوراق قرضه ، سهام و کالاها قرار دهد. این یکی از بهترین راه ‌ها برای افزایش پول شماست ، با کاهش شانس زیان‌ دهی کامل در صورت شکست یک سرمایه‌گذاری ، زیرا هنوز گزینه‌های دیگری برای حساب کردن دارید.

همانطور که اولویت شما تغییر می کند ، سرمایه گذاری را تغییر دهید

با افزایش سن ، دیدگاه ها و اولویت ها تغییر می کند. یک پسر معمولی در 20 سالگی حتی به این فکر می‌ کند که چه لباس ‌هایی بپوشد ، چه ماشینی را رانندگی کند و چگونه زنان را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال ، این سوالات برای پسر 40 ساله بی ربط می شود.

نیازهای مالی شما با افزایش سن و همچنین سرمایه گذاری شما تغییر می کند. در سال‌های جوانی ‌تان برای افزایش پولتان ، می‌توانید به سرمایه ‌گذاری ‌های پرخطر و با بازده فکر کنید ، اما با افزایش سن ، بهتر است رویکردی محافظه ‌کارانه داشته باشید و آنچه را که با زحمت به دست آورده ‌اید حفظ کنید. بهتر است از همان زمان جوانی یک مشاور رشد سرمایه داشته باشید تا بهترین نوع سرمایه گذاری رخ دهد.

زود شروع کن!

درختان بامبو در یک روز به پتانسیل کامل خود نمی رسند و سریعا رشد نمی کنند. طول می کشد. و همینطور در مورد سرمایه گذاری ها نیز صدق می کند. هر چه زودتر سرمایه گذاری را شروع کنید ، زمان بیشتری برای رشد و اصطلاحا خاک خوری در نظر گرفته می شود و شانس رشد پول بیشتر می شود. به یک معنا که ، سرمایه گذاری چیزی است که همیشه باید کمی زودتر شروع می کردید تا پول خود را افزایش دهید. فرض کنید هدف مالی شما بازنشستگی زودهنگام در 55 سالگی با ثروتی است که باید برای خود خرج کنید. بیایید یک قدم جلوتر برویم و فرض کنیم که پس انداز هدف خود را 50 میلیون تومان ثابت کرده اید. اکنون واضح است که اگر شروع به سرمایه گذاری در سن 25 سالگی به جای 35 سالگی برای رشد پول خود کنید، باید هر ماه مقدار کمتری را خرج کنید. راز اینکه چرا شروع زود هنگام همیشه جواب می دهد در قدرت ترکیب نهفته است. ترکیب کردن منجر به رشد تصاعدی پول شما می شود و اثر آن با افزایش مدت سرمایه گذاری افزایش می یابد. قانون سرانگشتی این است که هر چه زودتر شروع کنید، پول بهتر رشد می کند.

رشد سرمایه

هوشمندانه سرمایه گذاری کنید

تسلیم تبلیغات سرمایه گذاری بیهوده نشوید. هنگام انتخاب سرمایه گذاری خود از بینش و صلاحدید خود استفاده کنید.

  • همیشه به سرمایه گذاری های متناسب با خود روی بیاورید
  • هرگز پول خود را در سرمایه گذاری هایی که درک نمی کنید قرار ندهید
  • بیش از آنچه می توانید در خطر قرار دهید سرمایه گذاری نکنید

اگر از آن دسته ای هستید که نمی خواهید اجازه دهید نوسانات بازار سهام پس انداز شما را از بین ببرد ، باید یک روش محافظه کارانه سرمایه گذاری را در پیش بگیرید.

ترس خود را کنار بگذارید

هیچ کس شنا را بدون پا گذاشتن در آب یاد نمی گیرد. بنابراین اگر می خواهید پول خود را افزایش دهید و ثروتمند شوید ، باید ترس خود را کنار بگذارید و شروع به سرمایه گذاری کنید. به خطر انداختن هیچ چیز ممکن است مانند به خطر انداختن همه چیز باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند که پس انداز پول همان سرمایه گذاری است. ولی فقط این نیست! اگر تصمیم بگیرید که پول خود را در یک طرح پس انداز ایمن نگه دارید نه اینکه آن را در جایی سرمایه گذاری کنید ، ممکن است در نهایت با تورم پیشی بگیرید و ارزش پول خود را از دست بدهید.

دریافت مشاوره تخصصی اینکه چگونه پول خود را افزایش دهید

اگر کمی در مورد اهداف و اولویت‌های مالی خود دلسرد هستید ، بهتر است از کمک حرفه ‌ای استفاده کنید یا با یکی از نزدیکانتان مشورت کنید که با اعداد و ارقام خوب است و نمونه‌ای از کسب درآمد با سرمایه‌ گذاری عاقلانه است. اجازه دهید یک مشاور مالی و سا مشاور رشد سرمایه نگاهی به امور مالی شما بیاندازد و سرمایه گذاری هایی را پیشنهاد دهد که متناسب با نیاز و اشتهای شما باشد. ممکن است به شما کمک کند تا یک استراتژی سرمایه گذاری را پیدا کنید. در این راستا آقای مهدی رمضانی مقدم ، مشاور و مدرس حوزه برندینگ ، برندسازی و فرانچایز ، می توانند به شما شایسته ترین راهنمایی لازم را بکنند.

اکنون که دید بهتری برای انتخاب دارید ، قانون کلی جهانی را به خاطر بسپارید که امکان کسب بازدهی بالاتر به سرمایه ‌گذاری در مدت زمان طولانی ‌تری بستگی دارد. بنابراین ، زودتر سرمایه گذاری کنید و از ضرر کردن بازده خودداری کنید.

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم که برای مشاوره در زمینه سرمایه گذاری سراغ کسی بروید که با کسب و کار های متعددی در حال همکاری باشد و رزومه قوی در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کار داشته باشد و همچنین دقت داشته باشید که دید برند ها و شرکت های دیگر نسبت به ایشان چگونه است ؟ در این خصوص مهدی رمضانی مقدم با تعداد زیادی برند و کسب و کار در ارتباط بوده که در رزومه ایشان می توان به گسترش و توسعه چندین برند بزرگ و کوچک و فرانچایز آن ها اشاره کرد و همچنین مشاور تعداد زیادی کسب و کار فعال در صنایع و حوزه های مختلف می باشند که تجارب همکاری با تمامی این مجموعه ها چکیده ای برای ایشان شده تا شما را برای سرمایه گذاری با سود بالا بهترین راهنمایی ممکن را بکنند و مسیری درست و اصولی برای شما ایجاد کنند.

جهت ارتباط با مجموعه میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

عمومی #رشد سرمایه