Loading...

ورود به متاورس | کسب درامد دلاری با ورود به دنیای متاورس

ورود به متاورس | کسب درامد دلاری با ورود به دنیای متاورس
يكشنبه 30 بهمن 1401 مهدی رمضانی مقدم 209 0 شما در این دنیا زندگی میکنید ، اما به زودی افراد دیگری وارد متاورس میشوند ، مهمترین موضوع در سال جاری ،ورود به متاورس است ، که وارد زندگی ما شده و رها نمی‌شود.

شما ممکن است در این دنیا زندگی کنید ، اما به زودی افراد دیگری برای جمعیت خواهند بود ( ما در مورد مریخ صحبت نمی کنیم ). وارد متاورس شوید ، چراکه داغ ‌ترین موضوع سال 2023. در سال جاری ، بین سومین و هر موج همه‌گیری که اکنون در آن هستیم ، این اصطلاح وارد زندگی ما شد و رها نمی‌شود. این جدید ترین اخبار فناوری ، است که همه ما با آن به ناچار روبرو هستیم. ولی از طرف دیگر طبیعی است که برای ورود به آن اطلاعات کافی را ندارید که در این زمینه با از مشاور ورود به متاورس کمک بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کند.

برای درخواست مشاوره  ورود به متاورس می توانید با شماره 09365857004 تماس بگیرید.

ورود به متاورس

برای شروع ، تعریف متاورس یک سوال بزرگ است. از آنجایی که ما در مورد چیزی صحبت می کنیم که هنوز وجود ندارد ، ممکن است گیج کننده باشد. پس بیایید آن را ساده نگه داریم. متاورس یک فضای مجازی مشترک است که به لطف استفاده از فناوری واقعیت افزوده ( AR ) و واقعیت مجازی ( VR ) فوق واقع گرایانه ، فراگیر و تعاملی است. ممکن است چندین دنیای مجازی در درون یک متاورس وجود داشته باشد ، جایی که افراد می توانند در طیف گسترده ای از فعالیت ها شرکت کنند که نتیجه ترکیبی بین فیزیکی و دیجیتالی است. به جای خیره شدن به یک صفحه نمایش مانند  حال حاضر شما ، در یک متاورس می توانید در تمام تجربیات آنلاین خود مانند خرید ، ملاقات با دوستان و خانواده ، رفتن به کنسرت و حتی انجام کارهای اداری رسمی حضور داشته باشید.

متاورس چندین مزیت عمده نسبت به آنچه که در حال حاضر برای زمان صفحه نمایش خود دریافت می کنید دارد ، بنابراین همه اینها به ترکیب فعالیت های روزانه شما خلاصه می شود. به یک پلتفرم بسیار تعاملی که به شما امکان می دهد کارهای بیشتری را در یک مکان انجام دهید.

در مورد پوشش اصول اولیه، در اینجا به برخی از ویژگی‌هایی که متاورس را تعریف می‌کنند، اشاره می‌کنیم :

بدون مرز :

به عنوان یک فضای مجازی سه بعدی ، متاورس همه انواع موانع ، فیزیکی یا غیر آن را از بین می برد. این یک فضای بی پایان است که در آن هیچ محدودیتی برای استفاده همزمان چند نفر از آن وجود ندارد ، چه نوع فعالیت هایی می توانند انجام شوند ، چه صنایعی می توانند وارد آن شوند و غیره. این فضای دسترسی را بیش از پلتفرم های اینترنتی فعلی گسترش می دهد.

پایداری :

متاورس را نمی توان جدا کرد ، راه اندازی مجدد کرد یا بازنشانی کرد. کاربران می‌توانند در هر زمان و از هر کجای دنیا آزادانه به متاورس بپیوندند ، و در انجام این کار همیشه تداوم تجربه آنها وجود دارد. یک متاورس در طول زمان بر اساس مشارکت های مشترک کاربرانش ، مانند محتوا و تجربیات طراحی شده توسط آنها، تکامل می یابد.

غیرمتمرکز :

متاورس متعلق به یک شرکت یا یک پلتفرم واحد نیست ، بلکه متعلق به همه کاربران آن است که می‌توانند اطلاعات خصوصی خود را نیز کنترل کنند. فناوری بلاک چین بخش بزرگی از این امر است زیرا تضمین می‌کند که تمام تراکنش ‌های یک دنیای مجازی عمومی ، به راحتی قابل ردیابی و در هر زمان ایمن هستند.

دارای قابلیت ورود با سیستم های مختلف :

چه از یک هدست واقعیت مجازی ، عینک واقعیت افزوده یا فقط تلفن هوشمند خود استفاده کنید ، می توانید وارد سطح جدیدی از غوطه وری و تعامل شوید ، جایی که تمام حواس انسان به طور کامل درگیر هستند و کاربران احساس حضور بیشتری در تجربیات خود می کنند. به عنوان یک فضای بسیار واقع گرایانه ، متاورس همچنین ظرفیت سازگاری با کاربران خود را دارد که می توانند به طور مستقیم بر محیط ، اشیاء ، رنگ ها ، نور و موارد دیگر تأثیر بگذارند.

اقتصادهای مجازی :

شرکت‌ کنندگان در متاورس می ‌توانند در اقتصاد های مجازی غیر متمرکز با ارزهای دیجیتال شرکت کنند. این شامل بازارهایی می‌شود که کاربران می‌توانند مواردی مانند دارایی‌های دیجیتال مانند آواتار ، لباس مجازی ، NFT و بلیط رویداد را خریداری ، بفروشند و مبادله کنند.

تجارب اجتماعی :  

قلب تپنده متاورس برای کاربرانش خلاصه می شود. هر شرکت کننده در دنیای مجازی در تجربیات مشترک شرکت می کند و از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر ، از خلاقیت های مجازی گرفته تا داستان های شخصی و تعامل با آواتار های مبتنی بر هوش مصنوعی ، به ایجاد آینده متاورس کمک می کند.

در حقیقت ، تجارب متاورس مانند حتی قبل از تغییر نام متای اخیر فیس بوک نیز وجود داشته است. تکرار های قبلی را می توان در بازی هایی مانند Second Life و The Sims یافت که در آن کاربران کنترل زندگی آواتار های آنلاین خود را در دست دارند. حتی در حدود سال 2009 فیس‌ بوک در برخی آزمایش‌ های پیش از متاورس مانند Farmville مشغول بود ، بازی ‌ای که به شرکت ‌کنندگان اجازه می‌داد مزارع مجازی خود را اداره کنند و محصولات خود را در ازای سکه ‌های مزرعه بفروشند. و در حالی که این پلتفرم ‌ها برخی از عناصر متاورس را دارند ، اما همچنان حاوی رویدادهایی هستند که تأثیر زیادی در خارج از پلتفرم اصلی خود ندارند. متاورس واقعی یک تجربه مستمر است که عناصری از پلتفرم‌ ها و مخاطبان مختلف را در یک مجموعه ادغام می‌کند. اکنون که این بخش را به پایان رساندیم ، چه چیز دیگری می تواند متاورس را تیک بزند ؟

هر چیزی می تواند در درون متاورس اتفاق بیفتد. و منظور ما هر چیزی همه اتفاق هایی است که شاید تا الان رخ نداده باشد ، چراکه تا حدی ، هیچ کس واقعاً نمی داند آینده چه خواهد بود.

ورود به متاورس

در حال حاضر ، بازی و سرگرمی در خط مقدم مسابقه قرار دارند، زیرا آنها پیشرفته ترین زیرساخت هایی را دارند که می توانند در یک دنیای مجازی به کار گرفته شوند و در آن تکامل پیدا کنند. یکی از عوامل موثر در این امر مربوط به اقتصاد مجازی آنهاست. این پلتفرم‌های متاورس  نه تنها در زمینه ارائه ‌های سرگرمی ‌شان ، بلکه برای بازار های پر رونق خود که در آن کاربران می‌توانند در ازای توکن‌های بومی مانند V-Bucks یا AXS، اقلامی را خریداری ، بفروشند یا مبادله کنند ، موفقیت فوق ‌العاده ‌ای پیدا کرده‌ اند. همه این فضا های بومی دیجیتال برای ایجاد دارایی‌های جدید ( مانند NFT ) ، تجربیات و فعالیت‌ های جدید به اقتصاد مجازی پر رونق متکی هستند که به ترسیم نقشه‌ ای برای اقتصاد متاورس کمک کرده است.

اگر اقتصادی وجود نداشته باشد که نتواند از فعالیت‌ ها و جاه ‌طلبی‌ های مالی کاربرانش پشتیبانی کند ، زندگی در متاورس معنایی ندارد. بنابراین ، ایجاد ارزشی که به راحتی قابل کسب درآمد باشد ، عنصری حیاتی در هر دنیای مجازی است. به یاد داشته باشید ، همه انواع فعالیت‌ ها می ‌توانند در داخل متاورس انجام شوند و کاربران به انگیزه کافی برای ورود و ماندن در آن نیاز دارند. رقابت ، کمبود ، عرضه و تقاضا ، اینها اقتصاد های دنیای واقعی هستند که با هر یک از ما صحبت می کنند.

ارز های مبتنی بر بلاک چین به همه دارایی ‌های درون متاورس اجازه می‌دهند تا به راحتی و با خیال راحت ایجاد ، مبادله ، به اشتراک گذاشته و ردیابی شوند و به طور بالقوه امکان جا به ‌جایی یکپارچه اقلام توسط کاربران آن در سراسر دنیا یا مقاصد متا را فراهم می‌کنند.

یک مدل اقتصادی غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین ، شکاف گسترده ای را بین بازی و متاورس پر می کند و عصر جدیدی از دارایی های بومی دیجیتال و فرصت های کسب درآمد را آغاز می کند. برخلاف بازی که در آن همه دارایی‌های درون پلتفرمی تحت مالکیت و کنترل یک توسعه‌دهنده هستند ، در داخل یک سیستم سرور متمرکز ، کاربران در متاورس تنها مالک تجربه خود هستند. این شامل تلاش های خلاقانه ، مانند قطعات هنری ، موسیقی و رقص است. در پایان روز ، متاورس برابر با پول کلان است. بر اساس برخی برآوردها ، فرصت درآمد سالانه برای دنیای مجازی در بخش هایی مانند تبلیغات ، رویدادهای دیجیتال و تجارت الکترونیک می تواند تا 1 تریلیون دلار ارزش داشته باشد. بنابراین ، منصفانه است که بگوییم که اکنون که متاورس تا حد زیادی توسعه نیافته است، زمان آن نیست که پشت فرمان به خواب برویم و می توانیم با داشتن یک مشاور ورود به متاورس سرمایه گذاری و کارآفرینی در متاورس را شروع کنیم.

مهدی رمضانی مقدم ، مشاور و مدرس در حوزه های برندینگ ، برندسازی و فرانچایز به عنوان مشاور ورود به متاورس در کنار شرکت های بزرگ ایرانی هستند و در حال توسعه متاورس در ایران نیز هستند که کمک شایانی به کارآفرینان و صاحبین کسب و کار می باشد.

در پایان برای درخواست مشاوره  ورود به متاورس می توانید با شماره 09365857004 تماس بگیرید.

عمومی #ورود به متاورس