Loading...

گرفتن نمایندگی از برندهای معتبر

گرفتن نمایندگی از برندهای معتبر
دوشنبه 01 اسفند 1401 مهدی رمضانی مقدم 211 0 گرفتن نمایندگی از برندهای معتبر که در اصل یک برند، به سادگی هویت یک شرکت است و برندسازی و فروش برند فرآیند عمدی است که توسط آن یک هویت ایجاد می‌شود !

در اصل یک برند به سادگی هویت یک شرکت است. و برندسازی و فروش برند فرآیند عمدی است که توسط آن یک هویت ایجاد می‌شود ، ارتباط برقرار می‌شود ، و در حالت ایده‌آل ، تجسم می‌یابد. در حالی که نام تجاری قطعا یک بازی طولانی است ، اما در نهایت می تواند محرک اصلی موفقیت یک شرکت شود. در واقع، همانطور که می دانیم ، زمانی که به درستی انجام شود ، برندسازی اساساً فروش را برای شما انجام می دهد. برند های بزرگ مردم را به سمت خرید بیشتر با قیمت های بالاتر و با تامل کمتر سوق می دهند. آنها همچنین پیروان وفاداری ایجاد می کنند که تمایل دارند اشتیاق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به عبارت دیگر ، برندسازی موفق رویای یک فروشنده است که به حقیقت می پیوندد. ( سرنخ های بسیار با کیفیت بالا )

در مطالعه‌ای بر روی 1800 برند ، دریافتیم که آنهایی که « معنادارترین » بودند در انواع KPI ها ، از جمله قصد خرید مجدد و قیمت ‌گذاری برتر ، امتیاز بسیار بالاتری نسبت به آن هایی که کم‌ معنا بودند ، کسب کردند. . و آنها همچنین دریافتند که معنی دار ترین برندها با 134 درصد عملکرد بهتری نسبت به بازار سهام داشتند.

اما شاید تکان‌دهنده‌ترین یافته مطالعه در این زمینه این بود که مصرف ‌کنندگان اهمیتی نمی‌دهند که ۷۷ درصد از برندها ناپدید شوند. این بدان معناست که اکثر شرکت ‌ها در مورد تلاش‌ های برندسازی خود بسیار کوتاه می‌آیند و کار های جدی برای توجیه وجود خود دارند. با در نظر گرفتن این موضوع ، در اینجا هفت اصل از برندسازی عالی وجود دارد که می تواند به سازمان فروش شما در بین رقبای شما برتری دهد:

جهت ارتباط با مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

گرفتن نمایندگی از برندهای معتبر

برند از درون به بیرون

برخی افراد فکر می کنند که یک برند فقط یک لوگو و یک شعار است ، اما یک برند در واقع تمام بخش های یک شرکت را در بر می گیرد. همانطور که نایجل هالیس ، تحلیلگر ارشد جهانی میلوارد براون اشاره می کند، " فردی که در خیابان است بین بازاریابی ، تولید ، فروش یا خدمات مشتری تفاوتی قائل نمی شود و این تمایزات فقط برای دنیای تجارت محفوظ است. برای مصرف‌کننده ، اینها جنبه‌ های متفاوتی از یک برند هستند. ». این بدان معناست که برندسازی باید در تمام بخش‌های یک شرکت نفوذ کند و بهترین راه برای دستیابی به این هدف ، ایجاد DNA نام تجاری است و هویتی بنیادی که هر کاری را که یک شرکت انجام می‌دهد ، آگاه می‌کند. دیوید تایرمن ، کارشناس برندینگ ، توصیه می‌کند که شرکت‌ ها روی شفاف ‌سازی ارزش‌ ها و شخصیتی که می ‌خواهند برندشان بیان کند ، تمرکز کنند. او می‌گوید: « ما باید بفهمیم که چه کسی هستیم و باید مالک آن باشیم. ما باید آن را به گونه‌ای ارائه کنیم که تجربه مشتری با آنچه ما برای آن ایستاده ‌ایم مطابقت داشته باشد. ». این رویکردی است که هاپ کلوپ ، کارآفرین و سرمایه‌گذار ، زمانی که The North Face را در سال 1968 تأسیس کرد، اتخاذ کرد. او سه کلمه را برای محصور کردن ساختار وجودی برند خود انتخاب کرد ( اختلال ، کیفیت و نتیجه سه گانه ) و سپس آن ها را با یک " لیزر مانند " دنبال کرد. تمرکز کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها در هر نقطه تماس کسب و کار و چه در شرکت و چه در بازار و گنجانده شده اند.

کیفیت را در اولویت قرار دهید

هیچ مقداری از تصاویر فانتزی ، شعارهای جالب ، یا اینفلوئنسر های برجسته نمی تواند محصول یا خدماتی را جبران کند. در عصر دسترسی سریع به اطلاعات و اثر آتش سوزی رسانه های اجتماعی ، عملاً هیچ راهی و جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. و سرمایه گذاری روی کیفیت ارزش تلاش را دارد زیرا منجر به مشتریانی شاد و وفادار می شود. که در واقع ، تحقیقات نشان می دهد که کیفیت مهم ترین عامل در وفاداری به برند برای مردان و زنان است. هنگامی که کلوپ The North Face را تأسیس کرد ، کیفیت آنقدر برای کلوپ مهم بود که آن را به عنوان یکی از سه کلمه DNA برند خود انتخاب کرد ( و با ارائه ضمانت مادام العمر برای همه محصولات North Face ، پول خود را در دهانش گذاشت ). بر اساس مطالعه‌ای که توسط محققان انجام شد ، این است که این شرکت را در فهرست 50 برند برتر ایالات متحده رتبه 23 را به خود اختصاص داد، امروزه این تعهد به کیفیت ، عامل اصلی قدرت برند The North Face است.

صادق و شفاف باشید

اعتماد اساس یک برند قوی است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، در عصر دسترسی بی سابقه به اطلاعات ، برای یک مصرف کننده راحت تر از همیشه است که بلوف شما را صدا کند. پرورش فرهنگ شفافیت و صداقت شرکت به ایجاد اعتمادی که برای جذب و حفظ مشتریان نیاز دارید کمک می کند. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Label Insight، 73 درصد از مصرف کنندگان گفتند که مایلند برای محصولی کاملا شفاف ( مواد تشکیل دهنده ، منبع و غیره ) هزینه بیشتری بپردازند. یک مطالعه مک کینزی در مورد شیوه های تجاری B2B نشان داد که خریداران تصمیمات خرید خود را در درجه اول بر اساس دو چیز استوار می کنند: صداقت یک شرکت و تخصص آن. با این حال جالب است که این مطالعه همچنین اشاره کرد که شرکت‌ها پیام‌ های برند خود را روی هیچ یک از این حوزه‌ها متمرکز نمی‌ کنند. در نتیجه ، مک‌کینزی « برند تجاری مبتنی بر واقعیت » را به عنوان راهی برای شرکت‌ها پیشنهاد کرد تا به مشتریان بالقوه B2B پاسخ دهند.

این استراتژی بدیهی به نظر می رسد ، اما مطالعه مک کینزی به وضوح نشان داد که شرکت ها آن را انجام نمی دهند. ( به زبان آنها: "به بیان ملایم ، جا برای پیشرفت وجود دارد." ) اگر از اصل برندسازی شماره 2 پیروی می کنید و داشتن یک محصول با کیفیت بالا ، یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر واقعیت باید بسیار موفق باشد.

روی مشتری ایده آل خود تمرکز کنید.

"شما نمی توانید همه را راضی کنید." دیوید تایرمن این اصل را در در سال 2019 برجسته کرد ، و این چیزی است که در هنگام ساخت برند بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید. همانطور که تایرمن توضیح می دهد ، برندسازی موفق تماماً در مورد تعریف "آنچه شما را منحصر به فرد و ارزشمندتر می کند برای بازار انتخابی که می خواهید با آن تجارت کنید" است. اگر محصول شما تفاوتی با رقبای شما ندارد و یا اگر بازار هدف "همه" باشد ، آنگاه فقط یک کالا است و شرکت شما فقط یک فروشنده است. و همانطور که تایرمن دوست دارد به طعنه بگوید، "فروشگاه برای ماشین هاست." برندسازی تماماً در مورد تمایز است ، بنابراین یک ساختار اساسی و درست برند منحصر به فرد طراحی کنید که با مشخصات خریدار خاصی همسو باشد ، و شما یک پایگاه مشتری قوی و وفادار را جذب خواهید کرد.

از قدرت داستان سرایی استفاده کنید

مردم نه تنها داستان ها را دوست دارند ، بلکه تمایل دارند آنها را بهتر از فهرستی از حقایق یا آمار به خاطر بسپارند. داستان سرایی یک راه قدرتمند برای ارتباط با مشتریان و انسانی کردن یک شرکت است که به نوبه خود به تقویت حس اجتماعی کمک می کند. برندهای موفق اغلب از داستان سرایی به طرق مختلف استفاده می کنند و برای گفتن تاریخچه شرکت خود ، توصیف عملیات خود و به اشتراک گذاشتن تجربیات مشتریان خود از این روش استفاده می کنند.

نمایندگی برندهای معتبر

اگر می خواهید عملکرد شرکت خود را بهبود بخشید و کار تیم فروش خود را آسان تر کنید ، روی برند خود سرمایه گذاری کنید. ما چند اصل را برای برندسازی موفق به شما ارائه کرده‌ایم: ساختار برند را توسعه دهید ، کیفیت را اولویت‌بندی کنید ، صادق و شفاف باشید ، روی مشتری ایده‌آل خود تمرکز کنید ، جامعه ایجاد کنید ، از قدرت داستان سرایی استفاده کنید و کمی لذت ببرید. اولین اصل ایجاد ساختار اصلی برند شما ، حیاتی ترین است چراکه نقشه ای را ارائه می دهد که تمام تصمیمات شرکت شما را مطلع می کند و به رشد طبیعی برند شما از درون کمک می کند.

همانطور که نام تجاری شما در فعالیت های مختلف شرکت شما تکرار می شود، به تقویت آن ادامه خواهد داد. برندسازان بزرگ می گویند : " برندها مانند مرجان هستند. " آنها در طول زمان رشد می کنند. شما رشد آنها را نمی بینید. آنها بسیار پیچیده می شوند. اگر واقعاً توسعه یافته و واقعاً سازگار باشند، در نقطه‌ای به حجم بحرانی می‌رسید که آن‌قدر منحصر به‌ فرد هستند که انحصار در اختیار دارید و هیچ‌کس نمی‌تواند با شما رقابت کند.»

در کل شما اصول و طریقه طراحی و ساخت برند و تعریف استراتژی اصلی سازمانی خودتان را متوجه شده اید بنا به این موضوع می توانید فروش برند و هر نوع بیزینسی را شروع کنید.                                                                                                                                                           در این راستا مهدی رمضانی مقدم ، مشاور و مدرس حوزه برندسازی ، برندینگ و فرانچایز با شرکت ها و برند های متعددی همکاری دارند و به عنوان مشاور فروش برند و هر بیزینسی نیز ، فعالیت می کنند ، که شما می توانید جهت رشد و یا توسعه برند خود ، از ایشان راهنمایی گرفته و به عنوان مشاور همراه شما باشند.

جهت ارتباط با مجموعه میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

عمومی #گرفتن نمایندگی از برندهای معتبر