Loading...

مشاور سرمایه گذاری با سود بالا

مشاور سرمایه گذاری با سود بالا
چهارشنبه 19 بهمن 1401 مهدی رمضانی مقدم 184 0 سرمایه گذاری با سود بالا یکی از مهم ترین و مباحثی است که بین سرمایه گذاران مطرح می باشد ولی مشکل عمده و آنها نداشتن علم کافی برای سرمایه گذاری درست می باشد.

سرمایه گذاری با سود بالا یکی از مهم ترین و داغ ترین مباحثی است که بین سرمایه گذاران مطرح می باشد ولی مشکل عمده و اساسی آنها نداشتن اطلاعات بروز و علم کافی برای سرمایه گذاری درست می باشد. که به همین دلیل نیاز است از یک مشاور سرمایه گذاری کمک گرفت تا در این بازار پول خود را بیهوده خرج نکنید و بهترین بهترین حاشیه سود را برای خودتان ایجاد کنید.

ویژگی های مختلف مشاور سرمایه گذاری خوب را از بد و موفق را از ناموفق جدا می کند. چه بخواهید یک مشاور سرمایه گذاری شوید یا به سادگی نیاز به استخدام یک مشاور سرمایه گذاری برای کمک به برنامه ریزی های خود داشته باشید ، در اینجا پنج ویژگی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که اکثر مشاوران سرمایه گذاری موفق دارند.

ویژگی اول - اشتیاق به برنامه ریزی برای سرمایه گذاری و مدیریت ثروت

مشاور سرمایه گذاری موفق کسی است که اشتیاق مطلق به این موضوع دارد. و این موضوع مهم است چراکه استانداردها ، قوانین ، روش‌ها و محصولات در دنیای مالی و سرمایه‌گذاری دائما در حال تغییر هستند. و وقتی یک مشاور سرمایه گذاری اشتیاق زیادی به این موضوع دارد ، آن شخص طبیعتاً هر روز بیشتر و بیشتر در مورد این صنعت می آموزند و خود را همراه بازار پیش می برند . و کسانی که این اشتیاق را ندارند به طور مداوم عقب می مانند و برای همگام شدن با پیشرفت های صنعت تلاش می کنند. این به تنهایی می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست به عنوان یک مشاور سرمایه گذاری باشد. و بدانید که یک سوال خوب که باید در هر مکالمه ای از مشاوران سرمایه گذاری بپرسید این است که " چه چیز جدیدی در صنعت وجود دارد ؟ ". از این جهت آقای مهدی رمضانی مقدم مشاور و مدرس حوزه برندینگ ، برندسازی و فرانچایز ، تدریس را انتخاب کردند که دائما بروز باشند و به طور مداوم با چالش ها و مشکلات کسب و کار های مختلفی روبرو باشند تا بهترین نوع سرمایه گذاری در کسب و کار را بتوانند به درستی پیاده سازی کنند.

ویژگی دوم - توانایی تحلیل عمیق کسب و کار

در یک برنامه سرمایه گذاری کامل ، زمینه های زیادی وجود دارد. برنامه‌ریزی جریان نقدی ، برنامه‌ریزی بازنشستگی ، مدیریت سرمایه‌گذاری ، برنامه‌ریزی بیمه ، برنامه‌ریزی املاک و برنامه‌ریزی مالیاتی ، چند حوزه کلیدی هستند که یک مشاور سرمایه گذاری شایسته می‌تواند به مشتریان کمک کندتا در این برنامه ریزی ها چیدمان درستی داشته باشند و درست عمل کنند. در ضمن داشتن توانایی تحلیلی عمیق در همه این زمینه ها ضروری است ، و شاید در بخش سرمایه گذاری مهم ترین باشد.

 مشاوره سرمایه گذاری با سود بالا

مشاوران سرمایه گذاری موفق می دانند که رابطه ریسک و بازده تقریباً همه جنبه های یک برنامه سرمایه گذاری را هدایت می کند. و ساختار سبد سرمایه گذاری به روش مناسب و توانایی تخصیص مجدد دارایی ها با تغییر زمان و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بسیار مهم است. و یک مشاور سرمایه گذاری باید قادر به تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی یک استراتژی در زمینه معیارهای مختلف ، مانند انحراف استاندارد ، بتا ، تخصیص دارایی استراتژیک ، تخصیص دارایی تاکتیکی ، و کاهش سرمایه می باشد.

ویژگی سوم فروشندگی حرفه ای

مهارت و داشتن علم فروش یک نیاز کلیدی برای مشاوران سرمایه گذاری موفق است. مشاوران سرمایه گذاری باید علم خود را در کسب و کار خود بالا ببرند و رشد دهند تا پیشرفت کنند. توانایی فروش خدمات خود در سراسر طیف برنامه ریزی سرمایه گذاری ، از مدیریت سرمایه گذاری گرفته تا برنامه ریزی املاک ، برای موفقیت مشاوران سرمایه گذاری ضروری است. مسلماً ، فروش خدمات یا محصولات نباید صرفاً برای فروش انجام شود. خدمات یا محصول باید واقعاً به مشتری کمک کند. با این حال ، فروشندگی با این وجود ضروری است. و یک مشاور سرمایه گذاری باید بتواند مشکل یا شکاف موجود در برنامه سرمایه گذاری او را به مشتری منتقل کند ، و راه حل را به درستی منتقل کند و به عنوان گام نهایی ، کسب و کار مشتری یا مشتری احتمالی را بخواهد. مشاور سرمایه گذاری که نمی تواند شجاعت درخواست کسب و کار را به دست بیاورد ، بدون شک هیچ چیزی را دریافت نخواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع ، ویژگی بعدی بسیار مهم است.

ویژگی چهارم - اولویت دادن به منافع مشتری

مشاور سرمایه گذاری موفق کسی است که منافع مشتریان خود را در درجه اول و منافع خود را در درجه دوم قرار می دهند. مشاور سرمایه گذاری باید بر این باور باشد که منافع مالی هر دو طرف باید همسو باشد ، در غیر این صورت ممکن است یک رابطه مضر بین مشتری و شما به عنون صاحب کسب و کار رخ دهد. توجه داشته باشید که برخی از محصولات سرمایه گذاری نیز جزو دسته ای قرار می گیرند که مشتری به آن ها نیازی ندارد و می بایست که از فروش آنها در درجه اول خودداری کنید.

ویژگی پنجم کنجکاوی

کشف دقیق آنچه یک مشتری در تمام جنبه های برنامه ریزی سرمایه گذاری به آن نیاز دارد ، مشابه کارآگاهی است که باید جزئیات کوچک را پیدا کرد و در کنار هم قرار داد و یک راه حل جامع برای یک مشکل بزرگ ایجاد و ابلاغ کرد. مشاور سرمایه گذاری موفق کسی است که از این فرآیند لذت می برد و در چالش پیشرفت می کند.

با این حال، انتظار می رود مشاوران سرمایه گذاری همچنان استراتژی هایی را اجرا کنند که در طول زمان ثابت شده است. این بدان معنا نیست که لزوماً امن ترین و سودمندترین استراتژی را برای مشاور انتخاب کنید ، بلکه به این معنی است که آنها نباید ریسک های غیرضروری را با پول مشتری خود برای آزمایش یک نظریه یا تخصیص انجام دهند.

چگونه می توانید یک مشاور سرمایه گذاری خوب باشید ؟

مشاور سرمایه گذاری خوب بودن به چند معیار عملکرد کلیدی بستگی دارد. البته شما موظف به اقدام قانونی هستید. مشتری شما به طور کلی هدف سرمایه گذاری خاصی در ذهن دارد. این همیشه در مورد حداکثر کردن سود نیست ، و تا زمانی که وظایف خود را برای مشتری به روش صحیح انجام دهید ، آنها باید خوشحال باشند. با این حال ، اگر یک رکود در بازار یا رویداد کلان رخ دهد ، نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که روی پرتفوی مشتری شما تأثیر منفی بگذارد ، و مشتری شما معتقد است که تقصیر شماست. به همین دلیل ، بخش بزرگی از کار شما این است که مطمئن شوید که انتظارات مناسب را با مشتری خود در میان می‌گذارید.

اگر دو ویژگی کلیدی ندارید ، تبدیل شدن به یک مشاور سرمایه گذاری دشوار است : یکی توانایی برخورد با مشتریان و دومی درک کامل همه چیزهای مربوطه به سرمایه گذاری و مباحث مالی. شما می توانید بهترین برنامه ریز سرمایه گذاری در جهان باشید ، اما اگر با مشتریان خود بد باشید ، آنها به شخص دیگری منتقل می شوند که ممکن است کارش را به خوبی انجام ندهد ، اما با او خیلی راحت تر است. مشاور سرمایه گذاری نباید مهارت های نرم مورد نیاز را دست کم بگیرد.

مشاوران سرمایه گذاری موفق نه تنها می دانند که چگونه پول مشتریان خود را مدیریت کنند ، بلکه چگونه اطمینان حاصل کنند که مشتریان خود احساس امنیت و مراقبت مالی می کنند. اگرچه مانع ورود می تواند زیاد باشد ، مشاوران سرمایه گذاری می توانند از حقوق سالم و شغل نسبتاً پایدار برخوردار شوند. وقتی صحبت از جذب مشتریان جدید به میان می آید ، عنصری از مهارت فروش وجود دارد ، به همین دلیل است که خدمات رسانی به مشتریان فعلی شما کلیدی است ، چراکه آنها اغلب منجر به ارجاعات سودآور می شوند.

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم که برای مشاوره در زمینه سرمایه گذاری سراغ کسی بروید که با کسب و کار های متعددی در حال همکاری باشد و رزومه قوی در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کار داشته باشد و همچنین دقت داشته باشید که دید برند ها و شرکت های دیگر نسبت به ایشان چگونه است ؟ که در این خصوص آقای مقدم با تعداد زیادی برند و کسب و کار در ارتباط بوده که در رزومه ایشان می توان به گسترش و توسعه چندین برند بزرگ و کوچک و فرانچایز آن ها اشاره کرد و همچنین مشاور تعداد زیادی کسب و کار فعال در صنایع و حوزه های مختلف می باشند که تجارب همکاری با تمامی این مجموعه ها چکیده ای برای ایشان شده تا شما را برای سرمایه گذاری با سود بالا بهترین راهنمایی ممکن را بکنند و مسیری درست و اصولی برای شما ایجاد کنند.

برای همکاری و یا مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار ، فرانچایز و یا توسعه کسب و کار خود می توانید با شماره 09365857004 ما تماس بگیرد تا راهنمایی لازم را خدمت شما ارائه دهند.

عمومی #مشاور سرمایه گذاری با سود بالا