Loading...

سرمایه گذاری در زمین متاورس | ارزش سرزمین های مجازی

سرمایه گذاری در زمین متاورس | ارزش سرزمین های مجازی
دوشنبه 22 اسفند 1401 فاضله رمضانی مقدم 148 0 سرمایه گذاران متاورس به پتانسیل املاک و مستغلات در دنیای مجازی اعتقاد دارند،همانطور که متاورس توجه بیشتری را به خود جلب می کند ، ارزش سرزمین های مجازی افزایش می یابد

اینترنت در حال آماده شدن برای حرکت به مرحله بعدی چیز ها است و دنیای واقعی را در فضای سایبری دارای مالکیت دیجیتالی شبیه‌ سازی می ‌کند که به عنوان متاورس نیز شناخته می ‌شود. متاورس یک پلتفرم دیجیتال در اینترنت است که در آن افراد به عنوان آواتار های کارتونی در یک جامعه رندر سه بعدی با هم ارتباط برقرار می کنند و با هم تعامل دارند. سرمایه گذاران به سمت املاک و مستغلات متاورس می روند. شرکت ‌ها میلیون‌ ها دلار در املاک مجازی سرمایه ‌گذاری می ‌کنند و امیدوارند سرمایه‌ گذاری‌ های خود را در آینده نزدیک دو یا سه برابر کنند.

برای سرمایه گذاری در زمین متاورس ، از یک مشاور آگاه به این حوزه مشورت بگیرید، که در این زمینه مهدی رمضانی مقدم یکی از برترین مشاوران این صنعت هستند. جهت کسب اطللاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

در 28 اکتبر 2021 ، فیس بوک تغییر نام تجاری خود را به Meta اعلام کرد و آینده اینترنت را با متاورس آغاز کرد. پلتفرم های متاورس در آن زمان تنها جوامع کوچکی از سرمایه گذاران و بازیکنان بودند. با این حال ، کنجکاوی مردم در مورد آن از زمان تغییر نام فیس بوک افزایش یافت. شرکت سرمایه گذاری دیجیتال املاک و مستغلات Republic Realm  گزارشی جامع درباره فعالیت فروش زمین متاورس در سال 2021 منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که تا نوامبر  2021، فروش املاک و مستغلات در بزرگترین پلتفرم های متاورس به 187 میلیون دلار رسیده است که بیش از دو برابر کل فروش در نوامبر 2020 است. با افزایش فروش زمین مجازی ، توکن های بازی نیز شاهد افزایش قیمت بودند. در ژانویه 2021 ، یک قطعه زمین به طور متوسط 100 دلار فروخته شد. تا دسامبر سال 2021 ، قطعات جداگانه به طور متوسط 15000 دلار به فروش می رسند.

سرمایه گذاری در زمین متاورس

همانطور که متاورس توجه بیشتری را به خود جلب می کند ، ارزش سرزمین های مجازی و توکن های بازی افزایش می یابد. ارز سندباکس SAND شاهد افزایش 748 درصدی ارزش تجارت در نوامبر 2021 بود و از 0.99 دلار ، 1 SAND اکنون 8.40 دلار ارزش دارد.

سرمایه گذاران متاورس به پتانسیل املاک و مستغلات و توسعه در دنیای مجازی اعتقاد دارند. Sandbox ، بزرگترین پلتفرم متاورس تا به امروز ، تنها در سال 2021 ، 65000 تراکنش یا در مجموع 350 میلیون دلار را بسته است. در همین حال ، دومین پلتفرم بزرگ Decentraland به 21000 تراکنش یا 110 میلیون دلار رسید.

Sandbox  مورد علاقه مردم است و در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ های متاورس ، علاقه بیشتری به دست آورده است. علیرغم اینکه تنها تا پایان نوامبر 2020 راه اندازی شده است، در حال حاضر 78.5 میلیون دلار فروخته است. فروش زمین Sandbox به تنهایی در بیش از 89 درصد از فروش آن ماه نقش داشته است. در سال 2021 ، فروش زمین Sandbox بیش از 70 درصد از فروش ماهانه را به خود اختصاص داد.

فروش املاک و مستغلات متاورس در سال 2021 از 500 میلیون دلار فراتر رفت و تنها تا ژانویه 2022 ، فروش املاک متاورس به قیمت 85 میلیون دلار بسته شد. روند فعلی حکم می کند که فروش در سال 2022 دو برابر می شود. متاورس بسیار جذاب است زیرا در اقتصادی مستقل از مقامات خارجی مانند دولت ها و بانک ها عمل می کند. کاربران می دانند که یک ملک دیجیتال چقدر باید هزینه داشته باشد. برای اینکه بخشی از متاورس باشید ، نیازی به خریدهای بزرگ ندارید. همچنین می ‌توانید از آن به‌ عنوان یک فضای اجتماعی برای خود و دوستانتان در سراسر جهان استفاده کنید تا دوباره به هم متصل شوید ، ابزار های پوشیدنی منحصر به‌ فرد آواتار خود را نشان دهید و ملاقات کنید ( البته از طریق آواتارهای متحرک و رنگارنگ خود )

چندین پلتفرم متاورس در حال کار هستند ، اما هر کدام تنها قطعات محدودی از " زمین " دارند. کاربرانی که معتقدند ارز دیجیتال و دارایی دیجیتال بعد از عجله رسانه های اجتماعی برای خرید زمین دیجیتال در Sandbox یا Decentraland ، چیز بزرگ بعدی اینترنت هستند. خود دسنترالند فقط 90000 قطعه زمین منحصر به فرد دارد.

چرا سرمایه گذاری در املاک مجازی یک معامله بزرگ است ؟

متاورس ها با امکاناتی که می توانید با قطعه زمین خود باز کنید ، دنیای واقعی را شکست می دهند. در عرض چند دقیقه می توانید یک مرکز خرید ، یک عمارت یا یک آسمان خراش راه اندازی کنید. از آنجایی که تراکنش ها در متاورس سریع و آسان هستند، ارزش دارایی دیجیتال به طور تصاعدی افزایش می یابد.

سرمایه گذاری در املاک مجازی شبیه به بازی مونوپولی است. در حالت ایده آل ، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است دارایی بیشتری به دست آورید. موقعیت مکانی نقش مهمی در انتخاب قطعه زمین برای خرید ایفا می کند. ممکن است گران‌تر باشند ، مناطقی با ترافیک کاربر بیشتر در طول زمان ارزش بیشتری خواهند داشت.

در واقع ، اسنوپ داگ همسایه ای را در متاورس Sandbox به دست آورد که زمین همسایه را به قیمت 450000 دلار خرید. در ارز Sandbox، معادل 71000 SAND است. از آنجایی که عمارت دیجیتال اسنوپ داگ هر روز افراد را به خود جذب می کند ، همسایه نیز از ترافیک دریافتی « زمین » آنها سود می برد و به نوبه خود ارزش دارایی دیجیتال او را افزایش می دهد.

رقابت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مجازی به طرز چشمگیری شبیه به دیوانگی نام دامنه است. درست مانند چگونگی عجله مردم برای ایمن کردن نام های دامنه منحصر به فرد در اینترنت ، زمین مجازی یک کالای محدود است. تنها تعداد زیادی مالک زمین مجازی در پلتفرم های متاورس موجود وجود دارد. خرید یک قطعه زمین مجازی ، دری از فرصت ها را برای شما و بقیه جمعیت متاورس باز می کند. به عنوان یک مالک زمین ، می توانید انتخاب کنید که تجربه کار روی زمین را با افراد دیگر در دنیای دیجیتال به ارمغان بیاورید. مراکز خرید، فروشگاه ‌ها و مراکز رویداد به سازندگان اجازه می ‌دهند مجموعه محتوای خود را به نمایش بگذارند. البته با همه این توضیحات ، پیشنهاد می کنیم که برای این کار از مشاورانی نظر آقای مهدی رمضانی مقدم مشاوره دریافت کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

چگونه در املاک مجازی سرمایه گذاری کنیم ؟

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مجازی تقریباً از همان روال خرید ارز دیجیتال پیروی می کند. سبد سرمایه گذاری خود را آماده کنید و تصمیم بگیرید که به خاطر مالکیت زمین مجازی چقدر می خواهید ریسک کنید.

یک کیف پول دیجیتال راه اندازی کنید

هر پلتفرم متاورس بر روی ارز منحصر به فرد خود کار می کند. به عنوان مثال ، Decentraland  از MANA استفاده می کند ، در حالی که Sandbox از SAND استفاده می کند. برای خرید مجازی در متاورس باید یک کیف پول دیجیتال راه اندازی کنید. از آنجایی که هر متاوری بر روی اقتصاد خود کار می کند ، ارزش پول مربوطه آن تحت تأثیر متاورس واژگان دیگر قرار نمی گیرد. همانطور که گفته شد ، MANA و SAND نمی توانند به جای یکدیگر بین متاورس ها استفاده شوند.

تصمیم بگیرید که می خواهید بخشی از کدام پلتفرم متاورس شوید

تصمیم بگیرید که در کدام پلتفرم متاورس می خواهید سرمایه گذاری کنید. گزینه های محبوب Decentraland و Sandbox هستند. با این حال ، با توجه به محبوبیت آنها در میان علاقه مندان به متاورس ، زمین های مجازی به سرعت توسط سرمایه گذاران دیگر ربوده می شوند. اگر منتظر بمانید تا وارد متاورس شوید ، ممکن است با معاملات اسقاط ، دور از جایی که اکثر کاربران جمع می شوند ، باقی بمانید. متاورژس های بیشتری در اینترنت وجود دارد ، بنابراین قبل از شروع به کار تحقیق کنید.

به بازار NFT دسترسی پیدا کنید

هر ویژگی در متاورس یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT است. برای خرید زمین مجازی ، به بازار پلتفرم بروید. مقایسه قیمت ها و مطلوبیت مکان . همچنین ، برنامه های خود را در مدیریت زمین در نظر بگیرید : آیا پس از رسیدن به ارزش مشخص ، آن را می فروشید ؟ آیا آن را به برند های معروف اجاره می دهید ؟ آیا قصد دارید آن را حفظ کنید تا فرزندانتان ارث ببرند ؟

کیف پول خود را به بازار پلتفرم پیوند دهید

چه بخواهید زمین مجازی را در Decentraland، Sandbox یا هر بازار پلتفرم متاورس دیگری خریداری کنید ، باید کیف پول خود را پیوند دهید تا به سفارش خود ادامه دهید. پس از اتصال ، خرید خود را به صورت NFT دریافت خواهید کرد. سکه های اضافی را در کیف پول خود برای کارمزد تراکنش های گزارش نشده کنار بگذارید تا از یک تراکنش روان و بدون دردسر اطمینان حاصل کنید.

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم که برای سرمایه گذاری در زمین متاورس ، از یک مشاور آگاه به این حوزه مشورت بگیرید، که در این زمینه مهدی رمضانی مقدم یکی از برترین مشاوران این صنعت هستند.

جهت کسب اطللاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید

عمومی #سرمایه گذاری در زمین متاورس