Loading...

برندسازی شخصی | معروفیت و شهرت شخصی در جامعه مخاطب

برندسازی شخصی | معروفیت و شهرت شخصی در جامعه مخاطب
چهارشنبه 10 اسفند 1401 مهدی رمضانی مقدم 178 0 برای برندسازی شخصی می توانید از مهدی رمضانی مقدم مشاوره بگیرید تا در مسیر برندسازی شخصی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید، جهت کسب اطلاعات میتوانید با شماره 09365857004 تماس حاصل نمایید.

در دهه گذشته ، انقلابی در ارتباطات دیجیتال ، چشم انداز بازاریابی را متحول کرده است. نه تنها تغییر کرده و پلتفرم های جدیدی را معرفی کرده است که برندها برای تبلیغ محصولات خود از آنها استفاده می کنند. اما سطح بالاتری از کنترل را نیز به مصرف کننده می دهد. از نظرات مشتریان گرفته تا انتظارات تقریباً آنی از خدمات مشتری ، رسانه های اجتماعی و اینترنت به طور کلی صدای مخاطبان و قدرت آنها را برای تأثیر گذاری بر سایر مصرف کنندگان افزایش داده است.

برای مشاوره در حوزه برندسازی شخصی می توانید از مجموعه مهدی رمضانی مقدم مشاوره و راهنمایی بگیرید تا در مسیر برندسازی شخصی بهترین و بهینه ترین عملکرد ممکن را داشته باشید، جهت کسب اطلاعات میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

برندسازی شخصی

همچنین باعث پیدایش برند های جدیدی شده است که نسبت به سایر برند های بزرگ ‌تر که در گذشته گیر کرده‌اند ، برای حرکت در فضای مدرن و دیجیتال مجهزتر هستند. و اگرچه اپل و گوگل به دلیل جایگاهی که در دنیای فناوری دارند ، دو تا از تاثیر گذار ترین شرکت ‌های جهان باقی می ‌مانند، افراد مشهور شروع به ظهور خود به عنوان برند شخصی کرده ‌اند. در حال حاضر ، مصرف کنندگان بیشتر به آنچه که سایر مصرف کنندگان در مورد برندها می گویند ، علاقه مند هستند تا اینکه مارک ها در مورد خودشان چه می گویند. این به شدت دنیای تبلیغات را تحت تاثیر قرار داده است و برندها را برای ارائه ارزش ها و دیدگاه های خود تحت فشار قرار داده است. در دنیای Twitter، Tripadvisor و TrustPilot، هیچ برندسازی شخصی از نظارت عمومی در امان نیست و به درستی هم همینطور است. اینترنت برندها را مسئول می‌داند. شما می توانید از این دانش برای ایجاد یک نام تجاری واقعی استفاده کنید که قدرت و انتظارات مخاطبان دیجیتال را از همان ابتدا درک کند.

برندسازی شخصی برای صنایع مختلف

بسیاری از قوانین برندسازی شخصی برای همه مشاغل صرف نظر از صنعت یا بخش اعمال می شود. با این حال ، برخی از عناصر وجود دارد ، مانند مقادیری که برای تقویت انتخاب می ‌کنید ، که برای برخی از صنایع نسبت به سایرین مرتبط ‌تر خواهند بود. به طور مشابه ، نوع کسب‌ و کاری که در حال اجرا هستید بر برند شما و نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان و بخش ‌های مختلف تأثیر خواهد داشت.

استارت آپ ها

راه اندازی یک کسب و کار جدید با چالش هایی همراه است. اما یک مزیت برای برند شما این است که می ‌توانید چشم‌ انداز موجود را ارزیابی کنید و جایگاهی را پیدا کنید که شرکت شما در آن قرار دارد. این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه برندسازی شخصی شما می تواند با یک مخاطب خاص به شیوه ای بهتر و جذاب تر از رقبا صحبت کند.

علاوه بر قدرت سازگاری ، برندهای نوپا می توانند با جاه طلبی خود جسورانه عمل کنند. هیچ کس هنوز هیچ انتظار یا ارتباطی با برند شخصی شما ندارد، بنابراین اگر می گویید که توانمند یا متمرکز بر مردم هستید ، مخاطبان تمایل بیشتری به باور شما خواهند داشت.

B2B

اینکه برندسازی شخصی شما چگونه درک می‌شود ، تنها برای شرکت‌ های مصرف ‌کننده مهم نیست. برندهای تجاری که به کسب و کار هنوز هم نیاز دارند محصول خود را به همان شیوه ، فقط برای نوع دیگری از مصرف کننده ، بازاریابی کنند. اصول برندسازی شخصی هنوز هم به همان اندازه مرتبط هستند ، زیرا شخصی که تصمیم می گیرد آیا کسب و کار شما مناسب است یا نه ، همچنان در معرض همان انجمن ها و ترجیحات یک مصرف کننده معمولی است.

در این موارد ، ممکن است برای برند شما مفیدتر باشد که به جای دوستانه و شوخ طبعی ، خود را حرفه ای و متخصص معرفی کند. با این حال ، همچنان باید جایگاه بازار خود را پیدا کنید تا برای شرکت ‌های دیگری که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید جذابیت داشته باشید.

مشاغل بخش دولتی

برندسازی شخصی برای سازمان های بخش عمومی بیشتر بر تصویر عمومی و مدیریت برند متمرکز است. برای مثال ، یک طرح شورا ، سازمان دولتی یا نیروی پلیس نیازی به جذب فروش مانند برند های تجاری ندارد. اما آنها به مخاطبان خود نیاز دارند تا بفهمند که چه کسانی هستند ، چه کار می کنند و برای چه چیزی دفاع می کنند. اگرچه سازمان ‌های بخش عمومی باید همیشه نام تجاری واضحی در قالب شعار ، لوگو و جزئیات طراحی مانند فونت ‌ها و رنگ ‌هایی که فوراً قابل تشخیص هستند داشته باشند، بسیاری از مدیریت درک برند عمومی به کمپین ‌ها مربوط می‌شود. بنابراین اگر یک نیروی پلیس کمپینی را برای سرکوب نوع خاصی از تخلف اجرا می‌کرد و می‌ خواست آگاهی و حمایت عمومی را افزایش دهد ، آن کمپین باید به وضوح همه برند های موجود آنها را در کنار پیام‌ های قوی درباره ارزش‌ ها و دیدگاه‌ های آن‌ها شامل شود.

خدمات برندسازی شخصی به عنوان یک محصول

اگر خدمات مشتری بخش بزرگی از کسب و کار شما است که برای مثال ، اگر خدماتی مانند بیمه ارائه می‌دهید ، یا فروشگاه‌های آجری با کارکنان خدماتی مانند بانک یا خواربار فروشی دارید ، برندسازی شخصی شما باید به خدمات شما چگونه ارائه می شود

به عنوان مثال ، اگر برندسازی شخصی شما به شخصیت آرام و دوستانه خود افتخار می کند ، کارکنان خدمات شما به جای اینکه بیش از حد حرفه ای و جدی باشند ، باید با این کار مطابقت داشته باشند و بالعکس. به طور مشابه ، اگر در مورد خدمات با کیفیت برتر صحبت می کنید که برند شما ارائه می کند، تمام کارکنان خدمات باید در مورد نحوه ارائه این خدمات به مشتریان آموزش دیده باشند.

در این نوع صنعت ، بسیاری از برند ها استخدام کارمندانی با تجربه در زمینه خدمات مشتری نسبت به افراد با تجربه در زمینه خاص کسب و کار را مفید می دانند. زمانی که کارمندان با برند شما آشنا شدند، می ‌توانند جزئیات کاری را که شما انجام می‌دهید دریافت کنند. اما آموزش دادن خدمات عالی به کسانی که ممکن است در چهره یک برند مهارت نداشته باشند ، دشوارتر است.

برندسازی شخصی

چگونه هویت برندسازی شخصی خود را بسازیم و ارتباط برقرار کنیم

شما نام تجاری خود را توسعه داده اید و همه چیز برای شما واضح به نظر می رسد. اما مخاطبان و مشتریان جدید بالقوه شما چگونه متوجه خواهند شد که شما در مورد چه چیزی هستید ؟ آنها باید بفهمند که شما چه تفاوتی با رقبای خود دارید ، و قبل از تغییر اتحاد ، می خواهند بدانند که شما معتبر هستید.

یکی از بهترین تکنیک های بازاریابی برای رساندن تصویر برندسازی شخصی به عموم مردم ، داستان سرایی است. شما می توانید داستان خود را با یک لوگو یا شعاری که نشان دهنده کاری است که انجام می دهید بگویید. می ‌توانید رنگ ‌های مارکی را انتخاب کنید که دارای ارتباطات فرهنگی هستند ، به عنوان مثال ، سبز برای کالا های تازه یا سازگار با محیط زیست.

این نوع داستان سرایی همچنین نمونه خوبی از چگونگی ایجاد اعتبار برند شما است. نظرات یکی از قابل اعتماد ترین منابع اطلاعاتی است که مشتریان قبل از خرید به آن نگاه می کنند. بنابراین ، اگر در مورد کیفیت محصول و خدمات خود اهمیت قائل هستید ، بدتان نمی ‌آید که نظرات خود را در مرکز و جلوه ‌های برندسازی شخصی خود قرار دهید.

مشتریان را با برندسازی شخصی خود درگیر کنید

نحوه ارتباط شما با کاربر نهایی خود یکی از ساده ترین راه هایی است که می توانید از سایر برند ها در همان صنعت متمایز کنید. یافتن راه‌ هایی که بتوانید از آن‌ها متمایز شوید ، مشتریان را درگیر می‌کند و آنها را به کاری که انجام می‌دهید علاقه‌مند نگه می‌دارد. این بازاری است که مملو از پیشنهادات از نام‌ های تجاری بزرگ سوپر مارکت‌ ها گرفته تا خرده ‌فروشان مستقل کوچک ‌تر است.

نوسازی برند شخصی

مهم نیست که برندسازی شخصی شما چه مدت وجود داشته است یا چقدر تثبیت شده اید ، حفظ تازگی و مرتبط بودن برند شما حیاتی است. متوجه شده اید که بسیاری از برندهای بزرگ با گذشت سال ها لوگوها ، طرح های رنگی و پیام های خود را تغییر می دهند ، و اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا ، به این دلیل است. این در مورد بازنگری کامل کاری نیست که انجام می‌دهند ، بلکه منظور تطبیق برندشان با روشی است که خدمات ، ارزش ‌ها و چشم ‌اندازشان در طول زمان تکامل یافته است. حتی برندی به بزرگی کوکاکولا لوگو ، شکل بطری و رنگ خود را تغییر داده است. بنابراین فکر نکنید که نام تجاری شما آنقدر بزرگ شده یا شناخته شده است که نمی تواند برخی از نوشیدنی های مورد نیاز را تهیه کند.

در پایان برای مشاوره در حوزه برندسازی شخصی می توانیداز مجموعه مهدی رمضانی مقدم مشاوره و راهنمایی بگیرید تا در مسیر برندسازی شخصی بهترین و بهینه ترین عملکرد ممکن را داشته باشید، جهت کسب اطلاعات میتوانید با شماره تلفن 09365857004 تماس حاصل نمایید.

عمومی #برندسازی شخصی