Loading...

پیشنهاد کسب وکار پر درآمد با سرمایه کم برای آقایان

 پیشنهاد کسب وکار پر درآمد با سرمایه کم برای آقایان
يكشنبه 09 بهمن 1401 مهدی رمضانی مقدم 206 0 راه انداختن کسب و کاری با سرمایه کم ولی درآمد بالا برای آقایان امکان پذیر است ، مثال های زیادی در جهان وجود دارد که امکان پذیری این موضوع را نشان می دهد.

 

 

در نگاه اول اگر به شما بگوییم که راه انداختن کسب و کاری با سرمایه کم ولی درآمد بالا امکان پذیر است ، شاید برایتان ناممکن به نظر بیاید ولی مثال های زیادی در جهان وجود دارد که امکان پذیری این موضوع را نشان می دهد.

در ابتدا به این نکته اشاره کنم که کسب و کاری که بعد از مدت زمانی به درآمد بسیار بالا می رسد نشان دهنده این است که از ابتدا با برنامه و استراتژی هدفمند حرکت کرده است.

بسیاری از صاحبین کسب و کار از همان ابتدا برای راه اندازی مجموعه خود از مشاورین کسب و کار کمک گرفته تا بتوانند بسیار اصولی و هدفمند در این مسیر حرکت کنند.

مهدی رمضانی مقدم نه تنها مشاور و مدرس کسب و کار در حوزه های برندسازی ، برندینگ و فرانچایز هستند ، بلکه می توانند کسب و کار هایی به شما معرفی کرده که با شروع روند آن کسب و کار در باز زمانی کوتاه مدت به بیشترین درآمد ممکن برسید  و در این راه ایشان در کنار شما هستند تا بتوانید قدم های اصولی در این زمینه بردارید.

جهت دریافت اطلاعات میتوانید با شماره 09365857004 تماس حاصل فرمایید.

هنگامی که برای اولین بار کسب و کار خود را راه اندازی می کنید ، هدف اصلی شما این است که برند خود را ایجاد کنید و شروع به رشد کنید. ولی متاسفانه این اهداف بسیار سریع محقق نمی شود و اصطلاحا " یک شبه " اتفاق نمی افتد. رشد ، یک فرآیند مداوم است که مستلزم کار سخت و هوشمندانه ، صبر و فداکاری است که هیچگاه راه مخفی خاصی برای پیشی گرفتن از سایر مشاغل یا دستیابی به موفقیت فوری وجود ندارد. در ضمن همه این امور به شرطی به درستی پیش می روند که یک فرد باتجربه و آگاه در کنار شما به عنوان مشاور قرار گرفته و شما را راهنمایی کند و یا اینکه به صورت فرنچایز شعبه ای از یک برند معتبر را برای خود گرفته تا بتوانید از نام معتبر آن برند استفاده کرده و شعبه خود را گسترش دهید که در ایران یکی از بهترین صنایعی که در حال حاضر در حال فرانچایز و شعبه دادن می باشد ، حوزه صنایع دستی است که برترین برند های موجود در این صنعت با آقای مهدی رمضانی مقدم در حال فعالیت هستند و برای اطلاع بیشتر از چگونگی واگذاری شعبه و اطلاعات بیشتر در زمینه برند می توانید با مجموعه ایشون تماس حاصل بفرمائید .

با این حال راه های اثبات شده ای برای رسیدن به نقطه عطف رشد کسب و کار وجود دارد که می تواند یک کسب و کار را به موفقیت برساند. ما از آقای مقدم خواستیم که نکاتی را برای تسریع رشد کسب و کار بفرمایند تا ما در اختیار شما عزیزان بگذاریم که در ادامه تعدادی از آنها را با شما در میان گذاشته ایم.

 پیشنهاد کسب و کار با سرمایه کم برای آقایان

موضوع اول جراحی ذهن

اول از همه ، ما باید بتوانیم برای درآمد بسیار زیاد ذهن خودمان را آماده کنیم و طرز فکرمان را تغییر دهیم که به این جمله نتیجه می دهد که مکانیزم رسیدن به ثروت و موفقت شامل 3 جزء می باشد که عبارتند از : ذهنیت ، مهارت ، فعالیت ( اقدام )

پس در ابتدا یاد بگیریم که بتوانیم برای پول و درآمد زیاد برنامه ریزی کنیم و ذهن خودمان را برای دریافت این مقدار آماده کنیم چراکه ذهن ما به گونه ای است که اگر تنظیمات ذهنی ما به گونه ای باشد که ماهیانه مبلغ 1 میلیون ورودی را در نظر داشته باشد ، زمانی که مبلغ بیشتر از آن را دریافت کنیم ، ذهن توان پردازش مابقی را ندارد و نمی تواند آن را نگه دارد و سریعا آن را خرج می کند. و با جراحی ذهن می توان این مبلغ را تنظیم کرد و آماده دریافت مبالغ بسیار زیاد باشد. که  در این خصوص می توانید دوره جراحی ذهن ما را تهیه کنید.

موضوع دوم افراد مناسب را استخدام کنید

این را بدانید که قبل از اینکه بتوانید در مورد مسیر رشد کسب و کارتان فکر کنید ، باید کارکنان قوی داشته باشید تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند. و در نظر داشته باشید که جذب بهترین افرادی که می توانید راهی مطمئن برای تضمین رشد سریع است و همه چیز به داشتن تیم خوب بستگی دارد.

همچنین با کارمندان سخت کوشی که به موفقیت کسب و کار شما اختصاص داده شده اند ، کسب و کار شما برای رشد مداوم مجهز تر خواهد شد. و علاوه بر آن واگذاری وظایف به تمرکز بر کار های مهم ، زمان و انرژی شما را آزاد می کند و به شما این امکان را می دهد که بهترین عملکرد خود را داشته باشید و فرهنگ کار مشترک را پرورش دهید.

موضوع سوم تمرکز بر منابع درآمد ثابت

در کسب و کارتان در نظر داشته باشید که همیشه نیاز به جذب مشتریان جدید نیست و بعضی اوقات می بایست تمرکز و توجه خود را به مشتریان اصلی که در حال حاضر دارید معطوف کنید. و این کار را با اجرای یک برنامه ارجاع یا وفاداری مشتری و یا امتحان کردن استراتژی های بازاریابی بر اساس رفتار های خرید قبلی برای تشویق مجدد ورود به کسب و کار شما ، انجام دهید.

موضوع چهارم خطرات کسب و کار خود را کاهش دهید

ریسک بخشی اجتناب ناپذیر از شروع و رشد یک کسب و کار است. و این را می دانیم که کنتریل همه چیز غیرممکن می باشد اما راه های زیادی برای محدود کردن تهدیدات داخلی و خارجی برای شرکت و رشد آن وجود دارد.

کسب و کار های کوچک می بایست رشد خود را مدیریت کنند تا از اختلالاتی که می تواند تجارت را متوقف کند ، جلوگیری کنند. به عنوان مثال : داده های شرکت ، سوابق مشتریان و طرح های محصول می تواند یک کسب و کار را از بین ببرد و هزینه قابل توجهی ایجاد کند و همچنین اعتماد و وفاداری مشتریان رانیز از بین می برد.

موضوع پنجم سازگار باشید

یکی از ویژگی های استارت آپ ها و کسب و کار های موفق ، توانایی تغییر جهت سریع در پاسخ به تغییرات بازار است که در این خصوص یک رویکرد چابک برای توسعه توسط مشاور کسب و کار ، هم در محصول و هم در شرکت شما ، به رشد سریع تر شما کمک می کند.

پیشنهاد کسب و کار با سرمایه کم برای آقایان

موضوع ششم تجربه مشتری را بهبود ببخشید

تجربه مشتری می تواند باعث ایجاد رشد و یا شکست کسب و کار شما شود. پس سعی کنید همیشه محصولات و خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهید و به طبع خواهید دید که آنها از شما در رسانه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ستایش خواهند کرد. رشد سریع بستگی به این دارد که مشتریان فعلی و بالقوه خود را از تجربه همراهی با شما در کسب و کارتان رضایتنمدی کامل را کسب کند و مشتاق برای بازگشت به سمت شما باشد. همچنین سعی کنید که نیاز های مشتریان خود را پیش بینی کنید و هرچه سریع تر به آنها پاسخ مناسب دهید.

موضوع هفتم خدمات مشتری خود را تقویت کنید

یکی دیگر از روش های عالی برای رشد کسب و کارتان تمرکز بر ارائه خدمات برتر به مشتریان نسبت به رقبا می باشد. و زمانی که شما در کسب و کارتان از انتظارات مشتریان فراتر حرکت کنید ، آنها شما را به دوستان ، خانواده و دنبال کنندگان و طرفداران خود معرفی کرده و برای شما مشتریان جدیدی می آورند.

موضوع هشتم تبلیغات

بحث تبلیغات همیشه یکی از مهترین و پیچیده ترین مباحث صاحبین کسب و کار در شروع کار خود می باشد که در این خصوص باید چند نکته را مدنظر قرار دهید.

اول اینکه تبلیغات شما بسته به فضای تبلیغاتی باید هدفمند باشد و نمیتوانید در هر فضایی به یک شکل مشترک تبلیغات خود را ارائه دهید. پس اول هدف خود را برای آن تبلیغ مشخص کرده و سپس با توجه به مخاطبین دنبال کننده آن محیط ، تبلیغ خود را ارائه دهید. و پیشنهاد می شود که برای طراحی کمپین های تبلیغاتی حتما از مشاورین کسب و کار کمک گرفته ، تا بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

دقت داشته باشید که با در نظر گرفتن موضوعات بالا شما می توانید بهترین روند پیشرفت را در کسب و کارتان داشته باشید و به شما پیشنهاد می کنیم که برای آموزش هرچه بهتر و افزایش آگاهی خود در رابطه با رشد کسب و کارتان حتما از پکیج های ما تهیه کنید.

مجموعه مهدی رمضانی مقدم در این دوره ها گام به گام با شما در کسب و کارتان همراه شده و شما را در مسیر رشد ، هدایت می کند .

همچنین می توانید به صورت مشاوره با جناب مهدی رمضانی مقدم ارتباط برقرار کرده و به سرعت رشد کسب و کارتان کمک کنید.

همچنین اگر در نظر دارید که کسب و کاری با درآمد بالا و سرمایه کم راه اندازی کنید می توانید از مجموعه ما مشاوره گرفته و یا شعباتی که زیر نظر ما فرانچایز می شود را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09365857004  تماس بگیرید.

عمومی # پیشنهاد کسب وکار پر درآمد با سرمایه کم برای آقایان