Loading...

مشاوره راه اندازی کسب و کار در خانه |ساختار مشاغل خانگی

مشاوره راه اندازی کسب و کار در خانه |ساختار مشاغل خانگی
شنبه 06 اسفند 1401 مهدی رمضانی مقدم 328 0 برای ایجاد یک پایه محکم که به راه انمدازی کسب و کار خانگی شما کمک کند مشاوره بگیرید! جهت مشاوره برای راه اندازی کسب کارتان با شماره 09365857004 تماس بگیرید

هر کسب و کار موفقی از پایه شروع شد. مهم نیست که چقدر مشتاق هستید یک محصول را وارد بازار کنید ، صرف زمان برای ایجاد یک پایه محکم در حال حاضر به افزایش شانس بقای طولانی مدت کسب و کار خانگی شما کمک می کند. برخی از موارد اساسی که ممکن است برای راه اندازی یک کسب و کار در خانه نیاز داشته باشید عبارتند از :

ایده ای که توسط تحقیقات بازار پشتیبانی می شود

  • طرح کسب و کار
  • سرمایه و حساب بانکی
  • ساختار کسب و کار
  • نام انجام تجارت
  • محل کسب و کار
  • مجوزها و مجوزها

جهت تماس با مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09365857004 تماس حاصل نمایید.

مشاوره راه اندازی کسب و کار در خانه

یک کسب و کار خوب در خانه برای شروع چیست؟

یک کسب و کار خوب برای شروع معمولاً  کسب و کاری است که نیازهای برآورده نشده مصرف کننده را برطرف کند. به هر مشکل روزمره ای که هنوز حل نشده است یا راه هایی برای بهبود راه حل موجود با سریع تر ، ارزان تر یا آسان تر کردن استفاده فکر کنید. ترجیحاً ، ایده شما باید چیزی باشد که به آن علاقه دارید یا سطحی از تخصص دارید. انتخاب کارآفرینی که برای شما مناسب است به وضعیت مالی شما نیز بستگی دارد. برخی از کسب و کارها ، مانند نگهداری از سگ ، هزینه های راه اندازی پایینی دارند، در حالی که برخی دیگر ، مانند رستوران داری ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی داشته باشند. و اگر به دنبال یک طرح سریع ثروتمند شدن هستید ، ممکن است نامید شوید. بیشتر کسب و کارهای در خانه قبل از کسب سود زمان و تلاش قابل توجهی را صرف می کنند.

بسیاری از کارآفرینان یک کسب و کار کوچک راه اندازی می کنند ، چراکه آنها ایده کار از راحتی در خانه و تنظیم ساعات کاری خود را دوست دارند. و اگرچه این یک امتیاز عالی است، اما نوع کسب و کاری را که می توانید ایجاد کنید نیز محدود می کند. برای مثال ، تولید محصولات ممکن است از اتاق نشیمن شما امکان پذیر نباشد. علاوه بر این ، ممکن است لازم باشد منطقه بندی و محدودیت های قانونی در محله خاص خود را در نظر بگیرید و اینکه کسب و کار شما چگونه بر همسایگان و کسانی که با شما زندگی می کنند تأثیر می گذارد نیز در این موارد حائز اهمیت است.

چگونه کسب و کار در خانه خود را راه اندازی کنید ؟

عرضه یک ایده به بازار یا تبدیل شدن به یک رویا به واقعیت معمولاً مجموعه ای از تصمیمات تجاری با دقت برنامه ریزی شده را می طلبد. در حالی که هر کسب و کاری مسیر یکسانی را دنبال نمی کند ، با این حال ما یک سری اصولی را برای شما آورده ایم تا نقش مشاور راه اندازی کسب و کار در خانه را برای شما داشته باشیم :

تحقیقات در بازار پیرامون ایده خود انجام دهید

تحقیقات بازار می تواند به شما در کاهش ریسک کمک کند ، چراکه به شما امکان می دهد تا میزان تقاضا برای محصول یا خدمات شما و سطح رقابت موجود را بدانید. همچنین اطلاعات جمعیت شناختی مشتریان هدف شما ، مانند درآمد و محل زندگی آنها را ارائه می دهد.

شما معمولاً در مورد تحقیق دو گزینه دارید که منابع موجود را مرور کنید و یا تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید. تکیه بر داده ‌های جمع‌آوری‌ شده قبلی می‌تواند در زمان و هزینه شما صرفه‌ جویی کند ، اما ممکن است به اندازه کافی فعلی یا خاص برای مشتریان هدف شما نباشد. اگر تحقیقات خود را از صفر شروع کنید ، از مزیت تعامل مستقیم با مشتریان از طریق گروه های متمرکز ، مصاحبه های یک به یک و نظرسنجی برخوردار خواهید بود.

یک بیزینس پلن ایجاد کنید

مشاوره راه اندازی کسب و کار در خانه

یک طرح کسب و کار اهداف شما را توضیح می دهد و چگونه امیدوارید به آنها برسید. اگر برای هزینه های راه اندازی به بودجه نیاز دارید ، بسیاری از سرمایه گذاران می خواهند طرح شما را ببینند تا بتوانند سودآوری بالقوه شما را ارزیابی کنند. طرح های تجاری همچنین می توانند به شما در جذب شرکا و کارمندان نیز کمک کنند. هنگام ایجاد یک طرح کسب و کار ، می توانید یک رویکرد سنتی داشته باشید یا چیزی ناب ایجاد کنید. طرح های سنتی جزئیات جامعی دارند و اغلب برای دستیابی به وام تجاری مورد نیاز هستند. از سوی دیگر ، طرح‌های ناب کوتاه ‌تر هستند و ممکن است از نمودار های بیشتری نسبت به نسخه‌های نوشته شده استفاده کنند. آنها اغلب برای مدل های تجاری ساده ای که قصد راه اندازی سریع دارند ایده آل هستند.

هر طرحی که برای کسب و کار جدید خود انتخاب می کنید، بیشتر شامل حداقل موارد زیر است:

  • توصیف محصول شما ، ارزش پیشنهادی آن و نحوه برنامه ریزی شما برای بازاریابی آن
  • میزان سرمایه گذاری مورد نیاز و میزان درآمدی که انتظار دارید کسب کنید
  • مخاطبان هدف شما و تجربه مشتری

کسب و کار خود را تامین مالی کنید

هزینه های راه اندازی یکی از موانعی است که گاهی اوقات افراد را از رسیدن به رویای خود باز می دارد. با این حال ، خبر خوب این است که حتی اگر پول زیادی در اختیار ندارید، راه‌های مختلفی برای تأمین مالی کسب ‌و کارتان وجود دارد ، از جمله:

  • سرمایه گذاری های سرمایه گذاری خطرپذیر

سرمایه گذاران خطرپذیر یا "سرمایه گذاران فرشته" ممکن است مایل به تامین مالی کسب و کار شما باشند ، اما معمولا انتظار عضویت در هیات مدیره شما یا برخی از سهام شرکت را دارند. ممکن است برای اطمینان از سرمایه گذاری به یک طرح تجاری دقیق نیاز داشته باشید.

وام مشاغل خانگی

اگر پول کافی ندارید ، اما همچنان می خواهید مالکیت کامل کسب و کار خود را حفظ کنید، وام ممکن است سودمند باشد. آماده باشید تا به بانک ها و اتحادیه های اعتباری یک طرح تجاری جامع و همچنین هزینه های تخمینی و پیش بینی های مالی خود را نشان دهید.

تامین مالی جمعی

برخی از افراد در ازای دریافت مزایا ، در مقابل سهمی از سود یا مالکیت شرکت ، در یک تجارت سرمایه گذاری می کنند. از آنجایی که این هدیه‌ها معمولاً کالا یا شناسایی نام هستند، ممکن است نیاز باشد کسب ‌و کار شما در محصولات مصرفی عمومی یا صنایع خلاق باشد تا از سرمایه‌گذاری جمعی استفاده کند.

ساختار کسب و کار خود را انتخاب کنید

نحوه برنامه ریزی برای ساختار کسب و کار خود که مالک انحصاری ، شرکت یا چیزی در این بین ، معمولاً پیامد های قانونی و مالیاتی برای آینده قابل پیش بینی خواهد داشت. که این تصمیم را به یک تصمیم حیاتی تبدیل می کند.

نام کسب و کار خود را انتخاب کنید

بعد از اینکه ساختار خود را مشخص کردید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید چگونه کسب و کار شما برای عموم قابل تشخیص باشد. نام کسب و کار شما باید:

  • برند و ارزش های خود را منعکس کنید
  • خدماتی را که ارائه می دهید یا محصولاتی که می فروشید را منتقل کنید
  • به عنوان یک لوگو کار کنید و در رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم های بازاریابی طنین انداز شوید

همچنین باید مطمئن شوید که نام کسب و کار شما قبلاً انتخاب نشده است. با دفتر سازمان مالکیت های معنوی تماس بگیرید یا پایگاه داده آنلاین این سایت را برای اسم خود برای تأیید در دسترس بودن جستجو کنید.  هنگامی که نامی را انتخاب کردید که مناسب سازمان شما باشد و در دسترس بودن آن را تأیید کردید ، باید آن را علامت تجاری کنید و یک نسخه قابل تشخیص از آن را به عنوان نام دامنه خریداری کنید. سپس ، با باز کردن حساب هایی با نام کسب و کار خود، در کانال های رسانه های اجتماعی ( لینکدین ، توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و غیره ) حضور پیدا کنید.

علاوه بر این، برخی از ساختارهای کسب و کار نیاز به یک نام تجاری به عنوان (DBA) دارند، که نامی ساختگی یا فرضی است که با نام نهاد تجاری شما متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است DBA برای افتتاح حساب بانکی تجاری ضروری باشد.( که البته برای این امور نیاز است با وکیل مشورت بگیرید )

ثبت کسب و کار در خانه خود در دولت ممکن است همیشه ضروری نباشد ، اما ممکن است از محافظت مسئولیت شخصی و مزایای قانونی و مالیاتی بهره مند شوید.

هر گونه مجوز یا مجوز لازم را دریافت کنید

قبل از شروع کار ، مدتی وقت بگذارید و مطمئن شوید که تمام مجوزها ، بیمه نامه های صحیح را برای فعالیت قانونی دارید. آخرین چیزی که در این مرحله می خواهید این است که توسط یک سازمان دولتی تعطیل شوید و یا به مشکل بر بخورید.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای تمامی امور از مشاور راه اندازی کسب و کار در خانه استفاده کنید تا به صورت اصولی و منظم کار شما پیش برود. که در این زمینه می توانید ازمهدی رمضانی مقدم مشاور و مدرس حوزه برندینگ ، برندسازی و فرانچایز مشاوره دریافت کنید. چراکه ایشان در زمینه مشاور راه اندازی کسب و کار در خانه ، چندین بیزینس را در هنگام راه اندازی مشاوره دادن و تمامی آن ها را به سرانجامی که مد نظرشان بوده ، رساندند.

جهت تماس با مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09365857004 تماس حاصل نمایید.

عمومی #مشاوره راه اندازی کسب و کار در خانه