Loading...

لباس خاص زنان در نمایشگاه شهربازی در سایت های داخلی و خارجی

لباس خاص زنان در نمایشگاه شهربازی در سایت های داخلی و خارجی
سه شنبه 18 بهمن 1401 مهدی رمضانی مقدم 140 0 در پی انتشار تصاویر لباس خاص زنان در نمایشگاه شهربازی در سایت های داخلی و خارجی لازم دانستم توضیحاتی خدمت شما عزیزان عرض نمایم

مهدی رمضانی مقدم مشاور کسب و کار و مشاور افرایش و توسعه فروش صنعت وی آر در نمایشگاه تخصصی شهربازی و استفاده از عینک های واقعیت مجازی در تفریحات و آموزش که مهدی مقدم بعنوان مشاور مجموعه بزرگ و معتبر وی آر پارک می‌گوید : که آقای ارجمندی اولین تولید کننده تجهیزات وی آر پارک در ایران است در باب تولید محصولاتی که در دنیا تک بوده و مشابه خارجی ندارد و نرم افزارهای بازی های وی آر گروهی همخوان با تجهیزات و سینک بودن آن از نظر فیزیکی و الکترونیکی که از تخصص ها و هنر پرسنل حرفه ای شرکت وی آر پارک به مدیریت جناب علی ارجمند میباشد. همچنین مهدی مقدم بیان کرد که ورود تکنولوژی های روز به صنایع مختلف هنر مدیران هوشمند و موقعیت شناس است که در کسب و کارهایشان  لزوم ورود به متاورس و صنعت وی آر را زودتر از دیگر رقبا درک کرده اند از جمله این کسب و کارها صنعت تفریحات و شهربازی های جدید و امروزی است و یکی از شرکت های پیشتاز مجموعه وی آر پارک است که با استفاده از نرم افزارهای تخصصی سه بعدی و پیشرفته به انضمام عینک های وی آر (virtual reality ) و دیگر ابزار کمکی تجهیزات پیشرفته ای را وارد این کسب و کار کرده اند که انقلاب و تحول جدیدی را در این صنعت بوجود آوردند. و من مهدی رمضانی مقدم به عنوان مشاور شرکت وی آر پارک در رشد و توسعه تولید محصولات جدید و فروش آن در با این مجموعه افتخار همکاری دارم پرسنل متخصص و حرفه ای شرکت در جهت برنامه نویسی و اولید ترم افزارها و ساخت تجهیزات وی آر قصد توسعه و گسترش این صنعت با نگاه به بازارهای جهانی در فعالیت هستند و بزودی در نمایشگاه های بین المللی از جمله نمایشگاه شهربازی دوبی در ماه آینده برای صادرات این محصولات حضور خواهند داشت. که در ادامه لازم به ذکر است که این رویداد در رسانه های داخلی و خارجی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و یکی از تیتر هایی که بسیار وایرال شده در شبکه های اجتماعی : لباس خاص زنان در نمایشگاه شهربازی می باشد. و همچنین شما برای مشاهده مطالب بیشتر در رابطه نمایشگاه و دستاورد های آن با تماس گرفته و یا از طریق سایت همراه ما باشید.

لباس خاص زنان در نمایشگاه شهر بازی

مباحث فنی وی آر (VR)

واقعیت مجازی ( VR ) یک تجربه شبیه سازی شده مشابه یا کاملا متفاوت با دنیای واقعی است. که هدف VR ایجاد یک تجربه حسی برای کاربر است که گاهی شامل بینایی ، لمس ، شنوایی ، بویایی یا حتی چشایی می شود. این صنعت با سرعتی سریع در حال رشد است و اندازه بازار جهانی VR از کمتر از 12 میلیارد دلار در سال 2022 به بیش از 22 میلیارد دلار تا سال 2025 افزایش خواهد یافت. انتظار می رود صنعت بازی VR از رشد پیش بینی شده سود ببرد.

همه ما می دانیم که واقعیت مجازی (VR) برای بازی استفاده می شود، اما VR و XR آینده ما را به روش های بسیار بیشتری نسبت به بازی شکل می دهند. از مراقبت های بهداشتی گرفته تا املاک و مستغلات ، استخدام و آموزش ، این مقاله صنایع مختلفی  را با استفاده از VR پوشش می دهد و این فقط شروع است.

برای هر کسی که به سرعت با VR آشنا نیست ، در اینجا یک تعریف بسیار مختصر وجود دارد : VR اصطلاحی است که برای توصیف یک محیط تولید شده توسط رایانه استفاده می‌شود که کسی می‌تواند با آن کاوش کند و با آن تعامل داشته باشد. یک کاربر در محیط غوطه ور می شود و مغز اساسا فریب می خورد و فکر می کند آنچه کسی در دنیای مجازی می بیند واقعی است.

وی آر به مهندسان و طراحان اجازه می دهد تا قبل از راه اندازی نمونه های اولیه گران قیمت ، ظاهر و ساخت یک وسیله نقلیه را به راحتی آزمایش کنند. شرکت‌هایی مانند BMW و جگوار لندرور (JLR) برای سال‌ها از واقعیت مجازی استفاده می‌کنند تا بررسی‌های اولیه طراحی و مهندسی را برای بررسی طراحی بصری و مبهم بودن اشیاء وسیله نقلیه انجام دهند و همه اینها قبل از صرف هزینه برای ساخت فیزیکی قطعات می باشد که بسیار باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

وی آر تأثیر قابل توجهی در مراقبت های بهداشتی دارد. متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند از VR برای آماده شدن بهتر خود برای حضور در سالن جراحی استفاده کنند و همچنین چه به عنوان یک پزشک جوان که تشخیص ها و برنامه های درمانی را توضیح می دهد یا یک جراح ارتوپد که عمل جراحی را انجام می دهد.  واقعیت مجازی همچنین می‌تواند به‌عنوان درمانی برای مشکلات سلامت روان مورد استفاده قرار گیرد ، و تصور می‌شود که درمان مواجهه با واقعیت مجازی به‌ویژه در درمان PTSD و اضطراب مؤثر است. راه های زیادی وجود دارد که صرف زمان در VR می تواند مزایای درمانی داشته باشد.

متاورس و وی آر

نحوه خرید آنلاین ما با «متاورس» به شدت تغییر خواهد کرد. با تجربه‌های خرده ‌فروشی VR و فناوری اسکن بدن ، می‌توانیم لباس‌ها را در دنیای مجازی امتحان کنیم تا ببینیم که چه شکلی هستند. این نه تنها برای خریداران یک تجربه از نظر زمان موثر است، بلکه پایدارتر نیز هست زیرا مشتریان قبل از سفارش می‌دانند که آیا این کالا با شکل و اندازه آن‌ها مطابقت دارد یا خیر ، و هزینه زیست محیطی تولید و حمل و نقل سریع کاهش می‌یابد. و این فقط تغییر مد نیست. در سال 2015، eBay "اولین فروشگاه بزرگ واقعیت مجازی جهان" را با مشارکت خرده‌فروش استرالیایی Myer راه‌اندازی کرد. آیا این آینده خرید است؟ که در این زمینه مهدی رمضانی مقدم مشاور و مدرس حوزه های برندینگ ، برندسازی و فرانچایز نیز مشاور کارآفرینان و صاحبین کسب و کاری هستند که می خواهند در متاورس وارد شوند و سرمایه گذاری انجام دهند. و آقای مقدم شما را می توانند در زمینه سرمایه گذاری و کارآفرینی در متاورس راهنمایی های لازم را انجام دهند تا بهترین مسیر برای شما شکل بگیرد.

کاربرد های دیگر وی آر

هیچ چیز مانند یک بیماری همه گیر جهانی و قرنطینه وجود ندارد که باعث شود آزادی سفر به کشورهای مختلف ، بازدید از مکان های دیدنی مشهور جهان و تجربه نگاهی اجمالی به فرهنگ دیگری را از دست بدهید. تصور کنید که بتوانید یک تور با راهنما در بارسلون یا بوداپست را از خانه خود در کالیفرنیا یا سنگاپور تجربه کنید. با  VR، شما می توانید این کار را انجام دهید. در دوران پس از کووید ، پیشرفت‌های VR برای گردشگری به شما این امکان را می‌دهد که تعطیلات را قبل از خرید آن امتحان کنید.

همچنین صنعت آموزش شروع به استقبال از فرصت‌هایی کرده است که یادگیری واقعیت مجازی به ارمغان می‌آورد که شرکت هایی وجود دارد که در این زمنیه آموزش کارمند های خود را به این شکل انجام می دهند و طبق نتایج گزارشی ، عملکرد یادگیری آنها بیشتر بوده و همچنین ، هزینه های اضافی مجموعه نیز ، کاهش می یابد. با VR ، افراد می توانند از طریق تجربه در فضایی بدون ریسک یاد بگیرند.و  سازگار ، مقرون به صرفه است. با یادگیری تجربی VR ، آموزش VR به طور قابل توجهی سطوح حفظ یادگیری را افزایش می دهد.

به همین دلیل است که VR  می‌تواند آموزش را متحول کند و دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا به روشی همه‌ جانبه و تجربی از هر نقطه‌ای در جهان یاد بگیرند و در نظر داشته باشید که. VR فرصتی برای دموکراتیک کردن آموزش با باز کردن فرصت‌هایی برای دانش‌آموزان با هر زمینه‌ای فراهم می‌کند ، که ممکن است قبلاً ممکن نبوده باشد.

شرکت‌هایی وجود دارد که به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهند که به یک مأموریت فضایی به پلوتون بروند ، قطب جنوب را کاوش کنند و شگفتی‌های ماچو پیچو را تجربه کنند. سفرهای میدانی به کولوسئوم و روم باستان را می توان از کلاس درس کامل کرد و حتی می توانید به عنوان یک گلبول سفید در بدن انسان به سفر بروید!

در پایان امیدواریم به اهمیت و ارزش تکنولوژی وی آر پی برده باشید. و در خصوص مشاوره و سرمایه گذاری در رابطه با کسب و کار هایی که در صنایع گفته شده در حال فعالیت هستند ، می توانید با آقای مهدی رمضانی مقدم صحبت کرده و از ایشان راهنمایی بگیرید تا این فرصت سرمایه گذاری را از دست نداده و بتوانید به درست ترین شکل ممکن در این مسیر حرکت کنید .

عمومی #لباس خاص زنان در نمایشگاه شهربازی در سایت های داخلی و خارجی