Loading...

مهدی مقدم درباره پله صعود به موفقیت با تغییر ذهنیت توضیح میدهد

مهدی مقدم درباره پله صعود به موفقیت با تغییر ذهنیت توضیح میدهد
شنبه 28 اسفند 1400 مهدی رمضانی مقدم 329 0 مشاور و مدرس کسب و کار و برنامه ریزی گفت: وقتی ذهن انسان درگیر و مشغول میشود کاربرد و عملکرد آن کاهش می‌یابد و نمیتواند همانند قبل عمل کند. من با طرح مبحث جراحی ذهن تمامی ساختارهای تحلیل کردم و به این نتیجه رسیدم که با تغییرات کوچک در این ساختار میتوان به نتیجه های مطلوبی رسید.

مهدی رمضانی مقدم در گفت و گو با پایگاه خبری دبنا گفت :من در زندگی شخصی خود از ترکیب تجربیاتم در کار و مطالعاتم در زمینه های مختلف، توانستم مبحث جراحی ذهن را بسازم و این بحث را ارائه کنم، دست آوردش را هم گرفتم، در ۱۲ دوره آموزشی در این بحث کار کردم و تمامی دانشجوها راضی بودند و نتیجه‌ای که میخواستند را گرفتند.

وی در ادامه افزود : با یک تغییر کوچک در ذهنیتمان میتوانیم ذهنمان را برنامه ریزی و مدیریت کنیم و در برنامه‌ریزی زندگیمان از آن استفاده لازم را بکنیم. با رعایت این تکنیک‌ها میشود در طول دو الی سه ماه تمامی زندگی و لایف استایلمان را تغییر دهیم و دیدگاهمان را به زندگی و کارمان اصلاح کنیم. این ایده میتواند با برنامه ریزی درست، درآمد و آینده پیش رویمان را تغییر دهد و شرایط را برای بهره برداری کامل از زندگی فراهم کند.

رمضانی مقدم مشاور و مدرس کسب و کار و برنامه ریزی تصریح کرد:مبحث جراحی ذهن را هم در صنعت سنگ اجرا کرده‌ام، هم تمام تلاش خود را برای انتقال این‌داده‌ها به همکارانم در هر حوزه‌ای انجام داده‌ام.
چیزی که من به دیگران انتقال میدهم، این است که باید به کاری که انجام میدهیم عشق بورزیم و ایمان داشته باشیم تا بتوانیم انرژی لازم را از کار و زندگی بگیریم. ما موظف هستیم که با جامعه صادق باشیم، من همیشه سعی کرده‌ام در هر شاخه و صنفی که مشغول هستم، در کارم با مردم صادق باشم.

برند ها #موفقیت